Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On niin saatanan harmaata ettet usko.

Entäs jos uskonki, mitä siihen sanotkaan?

EDIT: Yksi viesti vielä ja sitten on kolme tonttua kasassa Pakkiksella...

Mieti nyt tarkkaan, mitä paskaa siihen viestiin laitat!

Niih, ikimuistoinen hetki. Täytyykin tässä tuumailla ja pohdiskella. Ehkä täytyy hakea joku musavideo tähän. I'll be back Arskaa lainaten. :rolleyes:

Noilla mennään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitäs pakkiksen isät on saanu tai pakkislaiset antanu isille? Täällä ukko sai lahjakortin hierontaan.

Sain angry birds suojakuoren ipadiin, hieno :) ja myös kaikenlaista mitä muksut on askarrellu koulussa ja päiväkodilla. Itse keittelin omalle isälle ja appiukolle konjakkisinappia, hyvää tuli!

Pakahdun ylpeydestä! :)

Niih, ikimuistoinen hetki. Täytyykin tässä tuumailla ja pohdiskella. Ehkä täytyy hakea joku musavideo tähän. I'll be back Arskaa lainaten. :rolleyes:

Noilla mennään.

3,000. viesti, onnitteluni. Onks tänää party at Daiina's :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
3,000. viesti, onnitteluni. Onks tänää party at Daiina's :dance2:

Aika hiljaista pitelee, voitte kippistellä täällä mun mieliksi.

Aika hiljaista pitelee, voitte kippistellä täällä mun mieliksi.

Ei kerkeä, kun pitää taas vaihteeks tapella ton viemäriputken kanssa. Kannattaa muuten joskus jollain putkella tai sitten ihan hierojalla hierouttaa jalkapohjat auki. Tekee aika makeaa seistän ton putken päällä ja rullailla sillä jalkapohjia. Ei vois uskoa, et nekin voi olla noin jumissa.

Vitsi mikä voittajafiilis ! Väkersin pari tuntia koulutehtävää, nyt sekin on viimein tehty. Lisäksi kirjoitin yhden haastattelun, nyt senkin voi pistää menemään eteenpäin. Nyt loppuilta relax :thumbs:

Vitsi mikä voittajafiilis ! Väkersin pari tuntia koulutehtävää, nyt sekin on viimein tehty. Lisäksi kirjoitin yhden haastattelun, nyt senkin voi pistää menemään eteenpäin. Nyt loppuilta relax :thumbs:

Kirjoittaisitko opparin tutkimussuunnitelman? Parin viikon sisällä pitäisi olla tehtynä. Ja mulle tulee oksennusrefleksi jos avaan koko työn.

Hyvää isäinpäivää vaan kaikille isukeille! :)

Tuli eilen jorattua kyl aiva sikana, nyt on jalat kipeät, tänään olisi ollut käsipäivä, mutta siirränpä huomiseen, sen verran nuo eiliset pari kaljaa vaikutti olotilaan.

Back
Ylös Bottom