Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Broileria, kylkeen basmatiriisiä ja Uncle Benin oriental chiliä. Tota mä syön kahdesti päivässä :DMitäs söis päivälliseks vaihtoehdot jauhelihaa tai broiskua. Ja siihen kylkeen pitäis sitten jotain keksiä...
En oo itekää tota Isänmaan Toivoja kattonu, mut nyt läksi s01e01 liikenteeseen. Nyt jo suhteellisen eeppistä läppää :D
Broileria, kylkeen basmatiriisiä ja Uncle Benin oriental chiliä. Tota mä syön kahdesti päivässä :D
Huoh, töissä oli 17 kakrua hoidettavana ilman mitään taukoja! Pakotin itteni sen jälkeen uupumuksesta huolimatta kuiteskin vielä salille. Nyt kotona ja ruokaa ja lepoa ja ihan vaan olla möllöttämistä ku ellun kana <3 Oon mä kyllä nyt ylpiä itestäni, kun olin näin reipas! :P
Jahas.. Se on vissiin lähettävä jonnekin kylille katsomaan Robben matsia tänään kun kotoa ei nää. Näkyisköhän Höyryssä tai jossain..?
Pitää lähtä kohta istumaan niin saa hyvän paikan.. Ja löytäis matsin alettua itsensä pöydän alta..:jahas: