Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä paras sketsisarja ikinä :D:D :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paljos punkus on roheiinia? Aattelin et jos lähtis salille kohta ja ottais punaviiniä mukaa palkkariks. Vai täytyykö sekottaa heraa? Minkäs makusta? Olisko kookos-suklaa mitää?

Isänmaan epätoivot on menny mun elämäs täydellisesti ohi... (?)

Oot menettänyt paljon :D

Vittu toi Antin rumpusoolo :lol2:

Broileria, kylkeen basmatiriisiä ja Uncle Benin oriental chiliä. Tota mä syön kahdesti päivässä :D

Ei oo setä-Beniä, mutta heitän jonkun piripiri-kastikkeen sen tilalle. Taitaa mennä paistoon nyt noi broiskut. Kilon paketti huutaa oikeen tuolla jääkaapissa syöjäänsä.

Huoh, töissä oli 17 kakrua hoidettavana ilman mitään taukoja! Pakotin itteni sen jälkeen uupumuksesta huolimatta kuiteskin vielä salille. Nyt kotona ja ruokaa ja lepoa ja ihan vaan olla möllöttämistä ku ellun kana <3 Oon mä kyllä nyt ylpiä itestäni, kun olin näin reipas! :P

Onneksi olkoon, ota olut!

Jahas.. Se on vissiin lähettävä jonnekin kylille katsomaan Robben matsia tänään kun kotoa ei nää. Näkyisköhän Höyryssä tai jossain..?

Jahas.. Se on vissiin lähettävä jonnekin kylille katsomaan Robben matsia tänään kun kotoa ei nää. Näkyisköhän Höyryssä tai jossain..?

Kyllä ne salettii höyryssä näyttää, siel vaa älytön tungos varmasti

kotisivuillaki mainitaa boxing night

Pitää lähtä kohta istumaan niin saa hyvän paikan.. Ja löytäis matsin alettua itsensä pöydän alta..:jahas:

Back
Ylös Bottom