Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä Pirkka-olut yllätti minut viime kesänä. Se oli ihan juotavaa, vaikka ennakko-odotukset olivat erittäin heikot. Saatan sitä joskus ostaa vielä ihan mielelläni.

Meikällä on suht kuiva aika menossa. Tentteihin on pitänyt lukea, joten olen juonut viimeiset pari viikkoa max 2 kaljaa/viikko.

Kyynärvarret hiukka panttereina, koska eilen vedettiin 360-puolustuksia treeneissä. Nättiä.

Ei kyllä tänä viikonloppuna en juo kaljaa. En yhtään. Taino ehkä yhen vois. Tai kaks. ...no eihän muutama tunnu missään? Mutta kännissä en aio olla. ...taino vähän tekis mieli ollaki.

Huomiselle on luvassa mahdollisesti legendaarista Snickers-salaattia.

Mun on joskus varmaan pakko kokeilla pystynkö syömään tuota "salaattia"... :D

Huh, nyt on taas yksi järkyttävä työviikko takana, tää päivä oli kyllä pelkkää: :wall::kakka::wall: Onneksi enää 4 viikkoa jäljellä!

Kyllä tuo pirkkakin menevää tavaraa on, ihan sama se on mitä juo jos humalanhakuisesti juo :david:

Janojuomana lapparin ykkösolut on aivan ehdotonta värkkiä, voi sitä tunnetta kun tekisi mieli muutama bisse vetää ääntä kohre ja avaat lapparin, ekan hörsän täräytät kiisseliin niin tätä poikaa viedään <3

Eikös noissa pirkan kaljoissa joskus ollut että oli lätkäästy enemmän promilleja mitä paketissa luki? Muistaakseni juttua oli ihan iltasanomien lööpeissäkin?

Itse kun lähden nollailemaan(harvoin), niin tulee otettua pitkin päivää häppänää, melkeinpä aina siinä kun silmänsä auki saa niin kalja pullo narahtaa, se on sitten parin "hyvän" kaljan jälkeen ihan sama, joisiko vaikka kiljua kunhan vain tulee mukava fiilis :D

Äiskämamma osti koffia laatikkollisen ku sanoin, että ostaa olutta... :face: Kai nämä kaljaostoksetki pitää sitten tehdä ite, vaikka joutuskin ajelemaan eestaas kauppa-koti väliä... Ei aina salin jälkeen hikisenä millään viittis suoraan lähtee ihmisten ilmoille. Ja ku kotiin on salilta päässy nii ei millään viittis, enää liiikkua mihinkään koko loppu päivänä :D

Itse kun lähden nollailemaan(harvoin), niin tulee otettua pitkin päivää häppänää, melkeinpä aina siinä kun silmänsä auki saa niin kalja pullo narahtaa, se on sitten parin "hyvän" kaljan jälkeen ihan sama, joisiko vaikka kiljua kunhan vain tulee mukava fiilis :D

Parin päivän putken jälkeen eka kiljua kynttilän valossa ja sen jälkeen toteuttamaan tuolla toisessa ketjussa mainittuja fantasioita. Semmoinen ultimaattinen pakkisromanttinen ilta.

Se se vasta ärsyttääkin, kun pyytää porukoilta että viitsisitkö hakea olutta kun itse ei kerkiä hakea, ja kun sitten tulee soitto että tulisitko kantoavuksi, on näitä kauppakasseja ja tätä olutta, menet rankan jalkapäivän (mikä minulla on aina perjantaisin) rappuset alas ja porukat ovat tuoneet korillisen olvin lasipullo olutta, mukava rehata sitä jalat hapoilla tuskahiki otsalla 4 kerrokseen jokin kauppakassi toisessa kädessä, no eipä ole tullut pyydettyä enää :D

- - - Updated - - -

Parin päivän putken jälkeen eka kiljua kynttilän valossa ja sen jälkeen toteuttamaan tuolla toisessa ketjussa mainittuja fantasioita. Semmoinen ultimaattinen pakkisromanttinen ilta.

Haha repesin totaalisesti! Mutta en sieltä yhdestä paikasta... :rolleyes:

Mulla on ajolupa, ookste kateellisia? :)

- - - Updated - - -

Äiskämamma osti koffia laatikkollisen ku sanoin, että ostaa olutta... :face: Kai nämä kaljaostoksetki pitää sitten tehdä ite, vaikka joutuskin ajelemaan eestaas kauppa-koti väliä... Ei aina salin jälkeen hikisenä millään viittis suoraan lähtee ihmisten ilmoille. Ja ku kotiin on salilta päässy nii ei millään viittis, enää liiikkua mihinkään koko loppu päivänä :D

True!

Mulla on ajolupa, ookste kateellisia? :)

- - - Updated - - -

Onneksi olkoon! Vielä kun saat pidettyä sen paperin taskussa niin hyvä homma! ;)Pitäisi käydä tuo 2 vaihe poies alta, mitäs muuten porukka puhuu että on vuoden vaihteessa astumassa joku helvetin 3 vaihekkin kuvioihin mukaan??! :wtf:

Muistan kun itse sain inssin sillon heti synttäreiden jälkeisenä päivänä läpi, niin ajattelin, että olipas helppo! Oli ku ois joku perus ajotunti ollu.

Nyt pitäs jaksaa hakee se oikee ajokortti poliisilaitokselta. Pitääköhän siitä vielä maksaa jotai? Meinaan sitä kakkosvaiheen jälkeen haettavaa korttia...

Ja onneks olkoon j:lle! :rock:

Onneksi olkoon! Vielä kun saat pidettyä sen paperin taskussa niin hyvä homma! ;)Pitäisi käydä tuo 2 vaihe poies alta, mitäs muuten porukka puhuu että on vuoden vaihteessa astumassa joku helvetin 3 vaihekkin kuvioihin mukaan??! :wtf:

Kiitti! Ei toi vaihtuminen must vaikuta niihin, joil on jo se kortti ja et se 3 vaiheinen tulis vaan ens vuoden alusta kortin hankkiville... En nyt oo varma ja joku vois korjata, jos oon väärässä.

Jahas, salille pitäis lähteä. Tuli syötyä ittensä aika ähkyks tunti sitten, ni pitää varmaan hetki viellä sulatella ja käydä paskalla ettei lennä laatta mavessa :D Mikäs tässä musaa kuunnellessa ja treeniin valmistautuessa. Sit saakin treenin jälkeen makoilla ihan rauhassa sohvalla telkkua katsellen, parasta perjantainviettoa mun mielestä.

Muistan kun itse sain inssin sillon heti synttäreiden jälkeisenä päivänä läpi, niin ajattelin, että olipas helppo! Oli ku ois joku perus ajotunti ollu.

Nyt pitäs jaksaa hakee se oikee ajokortti poliisilaitokselta. Pitääköhän siitä vielä maksaa jotai? Meinaan sitä kakkosvaiheen jälkeen haettavaa korttia...

Itsekkin suoritin kortin synttäreiden jälkeisenä päivänä, kyllä perkele jännitti, mutta läpi meni ! :)

Kyllä se maksaa taas sen ajokortti maksun, onko se nykyään sen 70 euroa, varma en toki ole.

Mul sanottiin, et se maksetaan siinä ekalla kerralla ne molemmat, mut en tiedä käytännöstä siel päin.

Back
Ylös Bottom