Tässäpä resepti huomiselle:D
Huomiselle on luvassa mahdollisesti legendaarista Snickers-salaattia.
Näin kuvia NRJ:n Renne Korppilasta. Äijästä on tullu kunnon sika! Bulkkipossu. Ihanaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässäpä resepti huomiselle:D
Pitäisköhän sitä antaa vaan houkutukselle periksi ja hakea kaupasta koppa Pirkka-olutta?
Pitäisköhän sitä antaa vaan houkutukselle periksi ja hakea kaupasta koppa Pirkka-olutta?

Huomiselle on luvassa mahdollisesti legendaarista Snickers-salaattia.
:wall: Onneksi enää 4 viikkoa jäljellä!
Kyllä tuo pirkkakin menevää tavaraa on, ihan sama se on mitä juo jos humalanhakuisesti juo![]()
Itse kun lähden nollailemaan(harvoin), niin tulee otettua pitkin päivää häppänää, melkeinpä aina siinä kun silmänsä auki saa niin kalja pullo narahtaa, se on sitten parin "hyvän" kaljan jälkeen ihan sama, joisiko vaikka kiljua kunhan vain tulee mukava fiilis :D
Parin päivän putken jälkeen eka kiljua kynttilän valossa ja sen jälkeen toteuttamaan tuolla toisessa ketjussa mainittuja fantasioita. Semmoinen ultimaattinen pakkisromanttinen ilta.

Äiskämamma osti koffia laatikkollisen ku sanoin, että ostaa olutta... :face: Kai nämä kaljaostoksetki pitää sitten tehdä ite, vaikka joutuskin ajelemaan eestaas kauppa-koti väliä... Ei aina salin jälkeen hikisenä millään viittis suoraan lähtee ihmisten ilmoille. Ja ku kotiin on salilta päässy nii ei millään viittis, enää liiikkua mihinkään koko loppu päivänä :D
Mulla on ajolupa, ookste kateellisia?
- - - Updated - - -

Onneksi olkoon! Vielä kun saat pidettyä sen paperin taskussa niin hyvä homma! ;)Pitäisi käydä tuo 2 vaihe poies alta, mitäs muuten porukka puhuu että on vuoden vaihteessa astumassa joku helvetin 3 vaihekkin kuvioihin mukaan??! :wtf:
Muistan kun itse sain inssin sillon heti synttäreiden jälkeisenä päivänä läpi, niin ajattelin, että olipas helppo! Oli ku ois joku perus ajotunti ollu.
Nyt pitäs jaksaa hakee se oikee ajokortti poliisilaitokselta. Pitääköhän siitä vielä maksaa jotai? Meinaan sitä kakkosvaiheen jälkeen haettavaa korttia...
Ja onneks olkoon j:lle!![]()

Muistan kun itse sain inssin sillon heti synttäreiden jälkeisenä päivänä läpi, niin ajattelin, että olipas helppo! Oli ku ois joku perus ajotunti ollu.
Nyt pitäs jaksaa hakee se oikee ajokortti poliisilaitokselta. Pitääköhän siitä vielä maksaa jotai? Meinaan sitä kakkosvaiheen jälkeen haettavaa korttia...
Ja onneks olkoon j:lle!![]()