Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1080711122.gif

Ilmankos pandaa ei ole näkynyt hetkeen.

Tuo on joku matkija.

Kuudes: ootteko huomanneet että Maraboulle on tullut valkoista suklaata! :haart:

Pro-tason vinkki:
1. Osta levy Maraboun valkoista ja levy Maraboun valkosuklaata.
2. Ota levyt pois kääreistä.
3. Aseta levyt päällekkäin ja
4. ROUSKUTA MENEMÄÄN!

(toim. huom. itse suosin Pandan suklaita ko. menetelmässä)

Pro-tason vinkki:
4. ROUSKUTA MENEMÄÄN!

Voi kamala, kuulostaa ihan liian hyvältä! Ei saa antaa tälläsiä vinkkejä kun en pysty vielä reenaamaan:( (Itsekin suosin aiemmin Pandan suklaita, mutta toi Maraboun valkoinen on kyllä aivan rikollisen hyvää)

Pro-tason vinkki:
4. ROUSKUTA MENEMÄÄN!

Ei huono, otetaan kokeiluun. Superylläribonarina voisi ottaa vielä parhaan maun eli appelsiinikrokantin tohon messiin.

^Pitäähän siellä välissä nyt jotain olla ettei paljaaltaan joudu syömään. Kermavaahtoa ja maapähkinävoita kannattaa ainakin kokeilla.

Eilen mietin että mitä vittua minä teen saman päivän aikana toisella lenkillä, mutta se olikin vissiin tän päivän lenkki niin ei tarvii mennä mettään uimaan.

Hyviä vinkkejä mä jakelen, kun mokaan heti alussa. Sen siitä saa, kun ajattelee valkosuklaata kirjoittaessa. Luonnollisesti toisen levyn tulisi olla maitosuklaata

No en edes huomannut, kun ajattelin sitä maitosuklaata ja valkosuklaata lukiessa:D

Pitikin mennä puhumaan tuosta taivaallisesta combosta..huoh. Täytyy varmaan lähteä aiemmin töistä ja kaupan kautta kotiin. :rolleyes:
Valmentajalle jo ilmoitinkin, etten tule tänään treeneihin...

Minäkin ajattelin valkosuklaan ja maitosuklaan siihen. En tajunnu et oli joku moka :D Odotan huomisen possustelua urakalla. Ommmmm...

Tässäpä resepti huomiselle:D

Pitäisköhän sitä antaa vaan houkutukselle periksi ja hakea kaupasta koppa Pirkka-olutta?

Hae sandelsia tai karjalaa. Tosin mun mielestä parasta on olvi, ja nimenomaan lämpimänä suoraan pullosta. Helppoa juotavaa koska vaan, millon vaan. Et tarvitse edes jääkaappia. Kylmänä se on vähä paskempaa.

Back
Ylös Bottom