Kuudes: ootteko huomanneet että Maraboulle on tullut valkoista suklaata! :haart:
Kyllä ja oli vielä hyvääkin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuudes: ootteko huomanneet että Maraboulle on tullut valkoista suklaata! :haart:

![]()
Ilmankos pandaa ei ole näkynyt hetkeen.
Pro-tason vinkki:
1. Osta levy Maraboun valkoista ja levy Maraboun valkosuklaata.
2. Ota levyt pois kääreistä.
3. Aseta levyt päällekkäin ja
4. ROUSKUTA MENEMÄÄN!
(toim. huom. itse suosin Pandan suklaita ko. menetelmässä)
Pro-tason vinkki:
2. Ota levyt pois kääreistä.
3. Aseta levyt päällekkäin ja
4. ROUSKUTA MENEMÄÄN!
(toim. huom. itse suosin Pandan suklaita ko. menetelmässä)
^Pitäähän siellä välissä nyt jotain olla ettei paljaaltaan joudu syömään. Kermavaahtoa ja maapähkinävoita kannattaa ainakin kokeilla.
Rapeaa pekonia!
Hyviä vinkkejä mä jakelen, kun mokaan heti alussa. Sen siitä saa, kun ajattelee valkosuklaata kirjoittaessa. Luonnollisesti toisen levyn tulisi olla maitosuklaata
No en edes huomannut, kun ajattelin sitä maitosuklaata ja valkosuklaata lukiessa:D
Minäkin ajattelin valkosuklaan ja maitosuklaan siihen. En tajunnu et oli joku moka :D

Minäkin ajattelin valkosuklaan ja maitosuklaan siihen. En tajunnu et oli joku moka :D Odotan huomisen possustelua urakalla. Ommmmm...
Pitäisköhän sitä antaa vaan houkutukselle periksi ja hakea kaupasta koppa Pirkka-olutta?