Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

First I was like :hyper:, then I was like :itku:. Pitikin katsoa ikkunasta ulos. Olisin ollut paljon onnellisempi, jos olisin vain uskonut sanojasi. Täällä mitään lunta sada, Hervannassa ainakaan... Yhtä mustanharmaanlikaista ku eilenki.

Keskustassa sato äsken ei enään :D

ihana päästä pitkästä aikaa oman työpöydän ääreen :haart: olin muutaman päivän eri paikassa.

Tänäänhän on muuten kuun vika päivä, eli rahojen ohimarssin päivä :D Tunnetaan myös tilipäivänä. Kappas.

Weighti jo 88kg, syksy on kyllä optimaalinen aika vuodesta takoa lihasta! Tämä päivä menee chillaillessa ja illalla sitten jalkatreeni. Huomenna lähtee vielä tipaton marraskuu, joten korvaan sauna-oluet tällä:
220px-Banaanilimonadi.jpg

E: Törkeen hyvää limpparia.

Hyi hitto tää kahvi täällä töissä on pahaa! Luulis että tänne saatais kunnon kahvimasiina kun iso firma kuitenkin on.

Tämän aamuinen gynekologimies oli varmaan nuorempi kuin minä ja piti kauluspaidan nappeja auki melkein napaan asti. Ei ollut aluspaitaa alla.

Tämän aamuinen gynekologimies oli varmaan nuorempi kuin minä ja piti kauluspaidan nappeja auki melkein napaan asti. Ei ollut aluspaitaa alla.

Minä en kyllä miesgynelle menisi. Oon joskus pitkittäny gynelle menoa kuukaudella tuosta syystä. Miehelle ois päässy heti, naiselle kuukauden jono. "Ihan vitun sama, olkoon vaikka puoli vuotta mutta miehelle en mene."

Hyi hitto tää kahvi täällä töissä on pahaa! Luulis että tänne saatais kunnon kahvimasiina kun iso firma kuitenkin on.

Mita isompi firma, sita huonompaa kahvia mun tutkimusten mukaan.

Mita isompi firma, sita huonompaa kahvia mun tutkimusten mukaan.

niin taitaa olla mutta vois vähän ajatella kun en pysy hereillä ja tota kuravettä en rupee juomaa (join kyllä yhen lasin mutta vaan siitä syystä että nukun kohta tässä töiden lomassa)

niin taitaa olla mutta vois vähän ajatella kun en pysy hereillä ja tota kuravettä en rupee juomaa (join kyllä yhen lasin mutta vaan siitä syystä että nukun kohta tässä töiden lomassa)

Meidan kahvikoneesta tulee ihan juotavaa litkua. Ei hyvaa, mutta ajaa asiansa. Alakerran kahvilasta saakin sitten ihan taivaallista espressoa, noms...

Taa on aika iso firma, joku yli 200000 tyontekijaa ympari maailman. :D

Meidan kahvikoneesta tulee ihan juotavaa litkua. Ei hyvaa, mutta ajaa asiansa. Alakerran kahvilasta saakin sitten ihan taivaallista espressoa, noms...

Taa on aika iso firma, joku yli 200000 tyontekijaa ympari maailman. :D

Juu no toi kahvi maistuu ihan oikeesti sukkavedeltä mulla on vähän sellanen fiilis että suodatinpussin asiaa ajaa vanha hikinen sukka :D ja tän firman nyt tietäis varmaan jokainen jos kertoisin.

Minä en kyllä miesgynelle menisi. Oon joskus pitkittäny gynelle menoa kuukaudella tuosta syystä. Miehelle ois päässy heti, naiselle kuukauden jono. "Ihan vitun sama, olkoon vaikka puoli vuotta mutta miehelle en mene."

Eipä tuo nyt mua silleen haittaa onko nainen vai mies, vaikka hetken asiaa mietinkin ennen kuin otin ajan vastaan. Halusin asian hoidettua ja pois päiväjärjestyksestä.

Jos se halus tehdä sun olon kotoisaksi, kun ei tainnu sullakaan olla ihan kaikki päällä.

Oli parikin kauluspaitaa päällä hänellä, mutta jännästi se alempi niistä oli napitettu vain puolitiehen asti. Toka täysin avonaisena. Mut enhän mä kenenkään pukeutumista muuten katsele.

Back
Ylös Bottom