Pitäis kohta mennä parturiin. Onko mitään viime hetken vinkkejä?
Pyydä parturi kahville? Olettaen, että hän on nainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäis kohta mennä parturiin. Onko mitään viime hetken vinkkejä?
First I was like, then I was like :itku:. Pitikin katsoa ikkunasta ulos. Olisin ollut paljon onnellisempi, jos olisin vain uskonut sanojasi. Täällä mitään lunta sada, Hervannassa ainakaan... Yhtä mustanharmaanlikaista ku eilenki.
Pyydä parturi kahville? Olettaen, että hän on nainen.
Nainen ja naimisissa.
Niin ja huomenna voi todeta että ens kuun jälkeen on jo tammikuu :D mutta onneksi kohta on perjantaiSehän on viikko jo puolessa! Vasta oli maanantai aamu.
Tämän aamuinen gynekologimies oli varmaan nuorempi kuin minä ja piti kauluspaidan nappeja auki melkein napaan asti. Ei ollut aluspaitaa alla.
Hyi hitto tää kahvi täällä töissä on pahaa! Luulis että tänne saatais kunnon kahvimasiina kun iso firma kuitenkin on.
Tämän aamuinen gynekologimies oli varmaan nuorempi kuin minä ja piti kauluspaidan nappeja auki melkein napaan asti. Ei ollut aluspaitaa alla.
Mita isompi firma, sita huonompaa kahvia mun tutkimusten mukaan.
niin taitaa olla mutta vois vähän ajatella kun en pysy hereillä ja tota kuravettä en rupee juomaa (join kyllä yhen lasin mutta vaan siitä syystä että nukun kohta tässä töiden lomassa)
Meidan kahvikoneesta tulee ihan juotavaa litkua. Ei hyvaa, mutta ajaa asiansa. Alakerran kahvilasta saakin sitten ihan taivaallista espressoa, noms...
Taa on aika iso firma, joku yli 200000 tyontekijaa ympari maailman. :D
Minä en kyllä miesgynelle menisi. Oon joskus pitkittäny gynelle menoa kuukaudella tuosta syystä. Miehelle ois päässy heti, naiselle kuukauden jono. "Ihan vitun sama, olkoon vaikka puoli vuotta mutta miehelle en mene."
Jos se halus tehdä sun olon kotoisaksi, kun ei tainnu sullakaan olla ihan kaikki päällä.