Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Daniel Craig on paras :) Tai ainakin kuumin.

Minä en kyllä miesgynelle menisi. Oon joskus pitkittäny gynelle menoa kuukaudella tuosta syystä. Miehelle ois päässy heti, naiselle kuukauden jono. "Ihan vitun sama, olkoon vaikka puoli vuotta mutta miehelle en mene."

Sain kerran valita, menenkö 60v miesgynelle vai naisgynelle, joka oli ystäväni sisko. Arvatkaa kumman valitsin.

... Sen miehen :D En olisi enää ikinä pystynyt kohtaamaan kaverin siskoa kahvipöydässä, jos hän olisi juuri tutkaillut genitaalialuettani loisteputkilampun alla. Koska mies oli vanha korppu, ei se ollut niin härskiä kuin silloin jos mies olisi ollut 30v :rolleyes:

Hei nyt tarttis pakkislaisten apua!

Tarttis naamiaisiin asusteeksi tyhjä tai melkein tyhjä Jack Daniels -pullo. Löytyykö keneltäkään?
Liian kallis ostettavaksi Alkosta, kun en itse sitä juo.. Maksaisin postikulut luonnollisesti ja ehkä euron/pari ylimääräistäkin :)

Laittakaa viestiä inboxiin.

Sain kerran valita, menenkö 60v miesgynelle vai naisgynelle, joka oli ystäväni sisko. Arvatkaa kumman valitsin.

... Sen miehen :D En olisi enää ikinä pystynyt kohtaamaan kaverin siskoa kahvipöydässä, jos hän olisi juuri tutkaillut genitaalialuettani loisteputkilampun alla. Koska mies oli vanha korppu, ei se ollut niin härskiä kuin silloin jos mies olisi ollut 30v :rolleyes:

Tuosta tuli mieleen.. Olen kerran käynyt miesgynellä, ihan kamala kokemus! Sellainen härskin oloinen vanha pappa oli kyseessä, :urjo: mielestäni paljon pahempaa kuin joku nuori mieslääkäri. Päätin että ei enää ikinä, tästä lähtien valitsen aina naisgynen! Ja senkin vain pakkotilanteissa, se on vain joka kerta ihan yhtä kamalaa, mielummin vaikka menisin hammaslääkäriin kuin gynen tarkastukseen. :D

Nyt kun sairaalassa käymisestä on tullut osa arkea, tulee muuten usein kiinnitettyä huomiota hoitsuihin/lääkäreihin. Hauskin tapaus tähän mennessä on ollut yksi gay hoitsu, ei voinut kyllä olla nauramatta kun tyyppi niin tosissaan yritti holhota, toi peittoa päälle ja häsläsi koko ajan ylimääräistä... :D Ja tietysti mun omalääkäri on aika persoonallinen täti, mielenkiintoisia keskusteluja ollaan ainakin käyty jos ei muuta! :D

Iltakaljalle pitäisi lähteä ja maha on kuralla ku Kreikan talous. Ehkä se olut helpottaa.

Rontti, livistit risteilyltä!

Kas, luulin olevani urheilullinen ja hyvässä kunnossa, mutta hauskojen kuvien ketjun perusteella olenkin lihava, ruma ja minun ei pitäisi ottaa itsestäni kuvia bikineissä. Löytyyköhän kansalaisopistosta tälle hyvää tukiryhmää? :(

Kas, luulin olevani urheilullinen ja hyvässä kunnossa, mutta hauskojen kuvien ketjun perusteella olenkin lihava, ruma ja minun ei pitäisi ottaa itsestäni kuvia bikineissä. Löytyyköhän kansalaisopistosta tälle hyvää tukiryhmää? :(

Elämä on kyllä ikävää :( Paras ratkaisu on varmasti juoda niin paljon olutta, että unohtaa ikävyydet.

Älähän nyt, niiden kuvien mukaan minä olen paskat housuissa juokseva panomiesnatsi.

Meille keliaakikoille ei näytä aurinko paistavan risukasaan tässäkään asiassa :(

Olen todella pahoillani, tämän täytyy olla todella rankkaa :(

Älä välitä. Minäkin olen ruma ja lihava. En myöskään ota itsestäni kuvia bikineissä.

Back
Ylös Bottom