Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pulukkaa! Ja mustekaloja. Röhöhööö. Plus mä muistelin sun persettä. On hyvä perse se. Sormet mansikoille!
Osaako joku sanoo miks mun penkki menee aina vituilleen :(
paska penkki ja huono tanko, paremmalla penkillä ja tangolla nousis heti paljo enemmän ;)
luulen että saan nostettua 100kg helposti jos vaan viittisivät hommata kunnon penkin ja tangon salille ;)Kuulostaa ihan mun elämältä. Mä naureskelin eilen kirjoitusvirheille. Oli semmonen teksti kun "kyykysuoritus käynnissä" ja mietin, että se voisi olla myös "kyykysuoritus kännissä". Joo-o, ei mulla edes oo mitään turhaa aikaa...Eihän oo vaarallista, jos kuulee napinaa, jolle ei ole lähdettä? Tai jos pelästyy, kun tilillä on "liikaa" rahaa? Vieläki hekottelen mielessäni pomppausta tuolissa "miks vitussa täällä on näin paljon rahaa??? ai nii.... palkkapäivä...." Ei oo turhan paljon älliä tähän kalloon tungettu.

Pitäis kohta mennä parturiin. Onko mitään viime hetken vinkkejä?
Tampereella tulee lunta. (tiedoks niille kellä ei ole ikkunaa)![]()
, then I was like :itku:. Pitikin katsoa ikkunasta ulos. Olisin ollut paljon onnellisempi, jos olisin vain uskonut sanojasi. Täällä mitään lunta sada, Hervannassa ainakaan... Yhtä mustanharmaanlikaista ku eilenki.