Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

29102012.gif

Pulukkaa! Ja mustekaloja. Röhöhööö. Plus mä muistelin sun persettä. On hyvä perse se. Sormet mansikoille!

Ai sullakin käyny shaynin perse mielessä, kieltämätä on hyvä.

Osaako joku sanoo miks mun penkki menee aina vituilleen :(

paska penkki ja huono tanko, paremmalla penkillä ja tangolla nousis heti paljo enemmän ;)

Eihän oo vaarallista, jos kuulee napinaa, jolle ei ole lähdettä? Tai jos pelästyy, kun tilillä on "liikaa" rahaa? Vieläki hekottelen mielessäni pomppausta tuolissa "miks vitussa täällä on näin paljon rahaa??? ai nii.... palkkapäivä...." Ei oo turhan paljon älliä tähän kalloon tungettu.

paska penkki ja huono tanko, paremmalla penkillä ja tangolla nousis heti paljo enemmän ;)

Pakkohan sen on olla kaikessa muussa vikaa paitsi mussa :rolleyes: luulen että saan nostettua 100kg helposti jos vaan viittisivät hommata kunnon penkin ja tangon salille ;)

Mulla on mustikkarahkaa kera pähkinöiden ja muiden härpäkkeiden enkä pelkää syödä sitä. :evil:

Eihän oo vaarallista, jos kuulee napinaa, jolle ei ole lähdettä? Tai jos pelästyy, kun tilillä on "liikaa" rahaa? Vieläki hekottelen mielessäni pomppausta tuolissa "miks vitussa täällä on näin paljon rahaa??? ai nii.... palkkapäivä...." Ei oo turhan paljon älliä tähän kalloon tungettu.
Kuulostaa ihan mun elämältä. Mä naureskelin eilen kirjoitusvirheille. Oli semmonen teksti kun "kyykysuoritus käynnissä" ja mietin, että se voisi olla myös "kyykysuoritus kännissä". Joo-o, ei mulla edes oo mitään turhaa aikaa...

Hyvää huomenta! Aamu käyntiin musiikilla ja myslillä. Vielä on toivoa...
[video=youtube_share;JzIK5FaC38w]http://youtu.be/JzIK5FaC38w[/video]

Hmnta. Lunta on tullut lisää yön aikana...tosin loppuviikon ennusteet on osastoa "vmp", eli väliaikaista tämä riemu.

Onks kukaan täältä menossa katsomaan häkkiä Vantaalle lauantaina?

Joutas vähän tulla lunta täällä etelässäkin. Meinaa olla vähän turhan pimeätä ja ankeata. Ei tosin hirveästi haittaa meininkiä.

katso liitettä 89593

Jos joku sattuu tänään matkustamaan Pikajunalla 266 Rovaniemi - Turku väliä niin voi tulla morjenstaan. Todennäköisesti minut löytää ravintolavaunusta lukemassa kirjaa.

Tampereella tulee lunta. (tiedoks niille kellä ei ole ikkunaa) :rolleyes:

First I was like :hyper:, then I was like :itku:. Pitikin katsoa ikkunasta ulos. Olisin ollut paljon onnellisempi, jos olisin vain uskonut sanojasi. Täällä mitään lunta sada, Hervannassa ainakaan... Yhtä mustanharmaanlikaista ku eilenki.

Back
Ylös Bottom