Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ugh. Räkkivedot ne vaan kulkee ku juna eteenpäin ja selkä senkun paksunee. Vähän jouduin säätään omiani treeneissä ja oikoon pari mutkaa ruuhkan takia, mutta silti sain pidettyä halutun volyymin. Torstaina palataan taas ruotuun, ihan sama vaikka olis mummoja solkenaan koko sali.

Ugh. Räkkivedot ne vaan kulkee ku juna eteenpäin ja selkä senkun paksunee. Vähän jouduin säätään omiani treeneissä ja oikoon pari mutkaa ruuhkan takia, mutta silti sain pidettyä halutun volyymin. Torstaina palataan taas ruotuun, ihan sama vaikka olis mummoja solkenaan koko sali.

Tullu oikeen koskaan tota räkkivetoa tehtyä, mutta nyt ajattelin seuraavaan ohjelmaan ottaa.

Joku herkemmässä mielentilassa oleva saattaisi haistaa tässä treffit.

Nääh, kaikkea ei pidä ottaa niin tosissaan. Tuohon paikalliseen nähtävyyteen oon kaikki kaveritki tutustuttanu. :) Pannukakkutalo on kans yks hyvä rafla. :kuola: Tulipa tehtyä hyvät uintitreenit sekä jumittauduttua jonon hännille kaupassa. :D Tässähän se ilta vierähtikin.

http://www.pannukakkutalo.fi/

Tulipa tehtyä hyvät uintitreenit

Haista.

Tilasimpas just uimalasit.

LGTR_150.webp

Noilla pääsee uskomatoman kovaa! Saa taas joku sitte pölliä. Kahet lasit vasta viety.

Tullu oikeen koskaan tota räkkivetoa tehtyä, mutta nyt ajattelin seuraavaan ohjelmaan ottaa.
Tällä hetkellä räkkivedot on mun lemppariliike, ihan mahtavaa vedellä ''isoja'' rautoja. Hyvänä kakkosena tulee alatalja, sekin kulkee ku unelma. 110kg x 10 oli tänään paras sarja siinä, ja tosiaan giantteja tein :D Ei ollu ihan maind-masöl-konektsön läsnä, mutta oli vaan semmoset fiilikset että tänään kiskotaan ja isosti.

Älkää puhuko perjantaista, rupee ahistamaan jo pelkkä ajatus viikonlopusta.

Tällä hetkellä räkkivedot on mun lemppariliike, ihan mahtavaa vedellä ''isoja'' rautoja. Hyvänä kakkosena tulee alatalja, sekin kulkee ku unelma. 110kg x 10 oli tänään paras sarja siinä, ja tosiaan giantteja tein :D Ei ollu ihan maind-masöl-konektsön läsnä, mutta oli vaan semmoset fiilikset että tänään kiskotaan ja isosti.

Mä en oo koskaa tykänny räkkivedosta hirveästi. Ottaa nii helvetisti niskaan, ehkei enää nykyään.

Kun koutsi palailee lomilta niin on vähän semmonen tunne että vois pikkusen enempiki syödä. Tätä menoa kuihtuu niin herrajumala pieneksi vaikka voimanpaskaa tuntuu tulevan. Vaikka onhan se hyvä vetää kaikki vauvanrasva pois kropasta. Viinan juominen ei muuten tehny mitää muutaku laihduttaa vaan entisestään. 92.7kg ja oon koettanu tänään ja eilen syödä jokusen helvetisti salaattia enemmän.

Nyt telkkua kattoon

Ma ja pe lasketaan viikonlopun liitännäisiin. Ti viikonlopusta palautumiseen ja to voi jo alkaa fiilistellä viikonloppua. Keskiviikot o pahoja, ne on ihan tavallisia TYÖpäiviä.

Niin ja kyä voisi olla jo perjantai :) .

Sulla ne vaan isot raudat liikkuu perkele! Ite saan jonkun kämäsen 90kgx10 alataljassa ja ei noissa mavessa, penkissä ja kyykyssäkää mitään kehumista ole... Kehitystä on, mutta ei se mitään niin nopeaa ole ku jollain "luonnostaan" isokokosilla, joilla vielä geenitki sattuu olemaan harrastukseen sopivat...

E: ja ei kehtaa mitää sikabulkkia vetää päälle, koska oon kerran ollu läskipaska, enkä enää koskaan halua olla sellainen... 95kg/170cm -> 68kg/170cm, nyt olen 77kg/170cm.

Nyt olen tajunnu miksi minua häiritsee sinkkuelämää-sarjassa Mr.Big. Hän on ulkonäöllisesti täysi kaksoisolento omasta isästäni, nyt kun olen sen tajunnut verkkokalvoni syöpyvät aina kun Kiho tulee ruutuun. Häiritsevää :rolleyes:

// Komppaan muuten perjantai-fiilistelijöitä, voisiko se tulla nopeampaa ?

Sulla ne vaan isot raudat liikkuu perkele! Ite saan jonkun kämäsen 90kgx10 alataljassa ja ei noissa mavessa, penkissä ja kyykyssäkää mitään kehumista ole... Kehitystä on, mutta ei se mitään niin nopeaa ole ku jollain "luonnostaan" isokokosilla, joilla vielä geenitki sattuu olemaan harrastukseen sopivat...

Eipä sitä itekkää isoilla painoilla tuu treenattua, mutta eipä ne siitä kyllä voivottelemalla kehitykkään. Ei mullakaan ole mave sarjoissa kuin 150kg, kyykyssä kyykkäsin vasta elämäni ekaa kertaa sarjaa satasella ja penkissä liikkuu samanverran kuin salilla käyvillä lapsilla.

Eli ei mitää ressiä. Kaikki kehittyy omaan tahtiin ja pääasia että treenaa.

Nyt olen tajunnu miksi minua häiritsee sinkkuelämää-sarjassa Mr.Big. Hän on ulkonäöllisesti täysi kaksoisolento omasta isästäni, nyt kun olen sen tajunnut verkkokalvoni syöpyvät aina kun Kiho tulee ruutuun. Häiritsevää :rolleyes:

// Komppaan muuten perjantai-fiilistelijöitä, voisiko se tulla nopeampaa ?

Vittu sun faijas on kylän kovin panomies.

Eipä sitä itekkää isoilla painoilla tuu treenattua, mutta eipä ne siitä kyllä voivottelemalla kehitykkään. Ei mullakaan ole mave sarjoissa kuin 150kg, kyykyssä kyykkäsin vasta elämäni ekaa kertaa sarjaa satasella ja penkissä liikkuu samanverran kuin salilla käyvillä lapsilla.

Eli ei mitää ressiä. Kaikki kehittyy omaan tahtiin ja pääasia että treenaa.

Ei tietenkään ressata, hiljaa hyvä tulee! Itellä penkki kevyt 95kg(tyttöpaino), mutta ens tiistaina otan 100kg. Sitten voikin taas ruveta reenaamaan rintaa :D satku pitää ennen inttiä saada. Pitää vielä sanoo, että jokaista lihasryhmää reenaan tasapuolisesti kerran viikkoon.

Back
Ylös Bottom