Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Polvi turposi sunnuntain pelin jälkeen, eikä oikein kärsi kävellä. Yöt pitää nukkua jalka koholla, jos meinaa yrittää nukkua. En tiedä mitä siellä on nyt rikki. Just viime vuonna leikattiin toinen polvi. Toi on kyllä totta, että yläkroppaa vois tehdä. Paitsi salillekin pitää koettaa punnertaa portaita pitkin...
Ai perkules!! Toivottavasti saat kuntoon ilman mitään uusintapuukkoa ja suht lyhyessä ajassa. Syö pääkukkoa tuo vaivaisuus ja tekemättömyys (ainakin mulla...).

Tsemppiä Herhi ja PirsKatti teille kans, toivottavasti tuutte kuntoon pian. En tiedä onko kipuun tottuminen kovin fiksua. Yleensä sillä kivulla kuitenkin on aina joku syy. Mutta tuossa polvea kuntouttaessa huomasin, että joissakin liikkeissä kivun saa täysin pois ihan pienenpienillä liikeradan muutoksilla. Eli kannattaa kokeilla vähän eri liikeratoja, kulmia ja asentoja, jos löytyis joku sujuvampi.

Koska ei oo enää mitään hävittävää (kun luvassa on ne tekonivelet), juNppaan sinne asti sieluni kyllyydestä ja otan lepoa jos turpoaa tai jäkkii, mutta lepokivun kanssa voi elää. Sitä paitsi tämmöinen keski-ikäinen raivotar aiheuttaisi perheelleen lobotomian silkalla mäkätyksellään, jos ei pääsisi välillä perse pitkällä salille tyrkkimään ITSELLEEN raskasta rautaa :D

No mulla olis edessä kipollinen 5 senttisiä. Eli jos taikakameli on oikeessa ja kohta lentelee rahaa niin se olen minä vain :)

Nyt yritän pälyillä onko ton pöydällä rahaa :D jos olisit mun työkaveri sulla olis appelsiini hollilla tossa pöydällä ;)

Sen enempää mitään anarkiaa lietsomatta, pitäiskö suosiolla kaikkien ketjun lukijoiden sovitulla hetkellä heittää töissä joku työpisteeltä löytyvä esine? paljastuisi samalla niitä piilopakkislaisia lisää :D
Tosin tässä konttorissa niitä ei kyllä ole...

Niin ja jos nyt meinaat tuota ampumista vielä niin kannattaa muistaa aina kumilenkit ja paperiammukset :D Voi niitä rakkaita ala-asteen aikaisia muistoja kun opettajat antoivat tukkapöllyä kiitokseksi harhaluodista :piis:

-e: voi vehje, lähinnä oleva työkaveri on esimies...

Sen enempää mitään anarkiaa lietsomatta, pitäiskö suosiolla kaikkien ketjun lukijoiden sovitulla hetkellä heittää töissä joku työpisteeltä löytyvä esine? paljastuisi samalla niitä piilopakkislaisia lisää :D
Tosin tässä konttorissa niitä ei kyllä ole...

Niin ja jos nyt meinaat tuota ampumista vielä niin kannattaa muistaa aina kumilenkit ja paperiammukset :D Voi niitä rakkaita ala-asteen aikaisia muistoja kun opettajat antoivat tukkapöllyä kiitoksesksi harhaluodista :piis:

Mä kannatan. Ottakaa kaikki pakkislaiset jotain siitä työpöydältä käteen ja heittäkään työkaveria niin lujaa kun lähtee :D

Melkein vois poistua kokonaan foorumilta kun ei pysty edes treenaan tällä hetkellä mitää.. Ei ole tehny mieli edes lukea mitää treenijuttujakaan nyt kun vituttaa sen verran. Vanhuus ei tule yksin.

E: Tai siis yksinhän mä oon, varmaan hamaan tulevaisuuteen vaivojeni kanssa..

Mä kannatan. Ottakaa kaikki pakkislaiset jotain siitä työpöydältä käteen ja heittäkään työkaveria niin lujaa kun lähtee :D
Ja tapahtumakertomuksia sitten vain :D
Linkosin hanskan työkaveria kohden. Repesi nauramaan, mutta tuskin tämän aiheen perusteella. Täällä pimeillään muutenkin.

Melkein vois poistua kokonaan foorumilta kun ei pysty edes treenaan tällä hetkellä mitää.. Ei ole tehny mieli edes lukea mitää treenijuttujakaan nyt kun vituttaa sen verran. Vanhuus ei tule yksin.

E: Tai siis yksinhän mä oon, varmaan hamaan tulevaisuuteen vaivojeni kanssa..
Siirryt katsos vaan muille osioille sitten. Vaikka ei täällä kyllä kukaan muukaan treenaa, kunhan kirjoittelevat.

Mitkäs vaivat siellä suunnalla vaivaavat?

Ja tapahtumakertomuksia sitten vain :D
Linkosin hanskan työkaveria kohden. Repesi nauramaan, mutta tuskin tämän aiheen perusteella. Täällä pimeillään muutenkin.

Täällä mua pidetään jo hulluna niin heitän kohta jotain :D

Siirryt katsos vaan muille osioille sitten. Vaikka ei täällä kyllä kukaan muukaan treenaa, kunhan kirjoittelevat.

Ja jos joku treenaa niin ei sitä kuitenkaan kukaan usko :D

En viittiny heittää oppilaita millään. Paitsi tyhmillä vitseillä. Raukkaparat, mitä kaikkee ne kestääkään. Olipa lyhyen tuntonen päivä, aivan unelmaluokkia.

Alakoululaisille on järjestetty limudisko huomiseksi. Biisitoiveita sai jättää ilmoitustauluille. Mitenkään yllättämättä eniten toivottiin Gangnam Styleä ja Call Me Maybeta. Lisäksi yksi ykkösluokkalainen toivoi tätä WASPin biisiä, tietenkin autoin häntä oikeinkirjoittamaan nimen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Loman jälkeen ensimmäinen koulupäivä sujui yllättävän kivasti, vaikka meninkin 2tuntia liian aikaisin kouluun. Unirytmi sen verran sekaisin, että nukuin päivän vikat kolmoistunnit ja heräsin sopivasti kun tunti loppui. Tästä tää taas lähtee.

Back
Ylös Bottom