Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei hitto mitä lorvailua taas. Mitään en oo saanu tänään aikaiseksi. Klo 8 piti mennä koululle vääntään oparia, en mennyt. Klo 14 alkoi luennot, en mennyt. Pitäis kaupassakin käydä kun lähes kaikki ruoka on loppunu jääkaapista. En yhtään ihmettelis jos en sinnekkään pääse tämän päivän aikana. Salillekkin pitäisi kohta mennä, mutta ei millään jaksais, jos vaikka keittelis lisää kahvia ja yrittäis motivoitua jotenkin...

Taas 12h unta kuuppaan, nam :dance:

Pari päivää sitten muuten kuulin, että hollantilaiset ovat tehneet oman version Boten Annasta :lol2: Tuo tosin kertoo oikeasti veneestä ja kanaaleista, toisin kuin se ruotsalainen versio.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Opin duunissa uuden asian mitä tääläkään ei varmasti moni tiedä? Pronoleffois ne homot ei aina heitä tahnoi, eli on olemas sellanen työtoimenkuva kun " feikki mällin heittäjä " eli se on siin aktin lähietäisyydel ja ku homo on "tulossa" ni se viskaa purkista tahnat naamalle..Jotenki tollee se meni..

Oon syöny hirvenlihaa koko ikäni. Ei oo näkyny fyysisiä sarvia, mutta kyllähän mä aika pirullinen akka oon.

Ehkä siihen pirullisuuteen vaikuttaa enempi pohjanmaa kuin hirvenliha.
Vaikka Kairahan on irl leppoisa kuin piisami.

028_piisami_jaalla_large.webp

Ihana piisami! :haart:

Mina kavin tanaan verkkopallotreeneissa ja ikavoin yha enemman koripalloa. Tossa tyttojen lajissa ei saa tehda mitaan kivaa! Taidan vaihtaa takaisin korikseen jotta saan tapella :D

Ehkä siihen pirullisuuteen vaikuttaa enempi pohjanmaa kuin hirvenliha.
Vaikka Kairahan on irl leppoisa kuin piisami.

Ei voi juurilleen mitään. Pohjalaista vittumaisuutta, savolaista kieroutta.

Mun mielestä toi piisami ei oo iha hirveen kivan näköinen.

Ei minustakaan, luulin katsovani peiliin kunnes tajusin ettei mun karvapeite ole ihan noin tuuhea.

Ruoka-aika ! Ei tekisi mieli syödä, jotenkin tämä kylmyys pistää kehon ihan sekaisin. Soitinkin äidille kysyäkseni kananmunien syömäkelpoisuudesta, sillä päiväys oli toissapäivänä. Voin kuulemma syödä... :D Kaksi ruokamyrkytystä 1,5kk:n sisään otti koville fyysisesti, mutta pahemmat traumat jäi päähän. Olen ihan skitso syömäni ruuan kanssa nykyään, huoh :jahas:

Meinasin laittaa parvekevalot, liian pimiää. Ei nähny.

Back
Ylös Bottom