Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sehän on ihan normaalia että paikat hajoilee... Ei kai ihmistä oo tarkotettu ihan semmosiin romujensiirtomääriin?
Mua harmittaa kun niin hitaasti totun kipuun, harvemmin kun voi kivutta treenata. :( En vain tiedä miten tuota treenataan?!?!
Raivostuttavaa kyllä, elän hengessä mukana, tai no ihan fyysiselläkin tasolla.

Yäää, mun kroppa on tehty jostain epäkelvosta materiaalista tai virheellisellä koontikaaviolla. Taas hajalla! (tai sitten mä olen vanha :wtf: ) Ärsyttävää joka tapauksessa. Voisko joskus päästä treenamaan edes kuukauden ilman, että jokin paikka on epäkunnossa.

Samoissa tunnelmissa. Polvessa törkeä lepokipu joka ilta, mutta olen silti uhmannut kipua ja nostanut koko ajan pienesti painoja mavessa. Hieman olen kiekkoa joutunut himmaamaan, tekniikka- ja luistelutreenit olen käynyt tekemässä, mutta pelaamaan en ole uskaltanut ton kivun kanssa (ja jos rehellisiä ollaan siellä poksuu joku ruston pala taas irrallaan). Olen sitten tehnyt kävelylenkkejä sen sijaan.

Joka päivä sama tilanne, joten kerro se päivä kun tilanne ei ole tuo?! :D

No joo katos karma ei ole mun puolella. :D Kerron varmasti sen päivän kun tuo urpo lopettaa törkeiden kommenttien heittämisen.

edit. Jos jotain positiivista haluatte niin pääsen salille tänään taas :puntti:

Minä ite alan pikkuhiljaa olla melkein selättänyt kurkkukivun ja nuhan, vaan taitaa onneksi kerrankin mennä munkin parantelu ihan fiksusti kun mies oli aamusta tosi kipeä. Tissipäivä ois vuorossa, enkä mä voi treenata ilman varmistajaa kuitenkaan, joten hoitelen sitten miestä ja parannun itekin paremmin.
Nämä hemmetin flunssat korpeaa kyllä, näköjään oikein imetään ne kaikki kun vain nähdäänkin joku jolla on joku pikkusairastus. Sitten ollaan semikuntoisia pari viikkoa. Vähintään.
Tästä syystä pakko sanoa että stanan syksy ja talvi. :(

:( Höh toi on kyllä ikävää. Et sä liian vanha ainakaa voi olla. Mitä nyt rikki? Treenaa niitä mitä voi treenata, mulla on monta liikettä mitä ei kärsi tehdä.
Polvi turposi sunnuntain pelin jälkeen, eikä oikein kärsi kävellä. Yöt pitää nukkua jalka koholla, jos meinaa yrittää nukkua. En tiedä mitä siellä on nyt rikki. Just viime vuonna leikattiin toinen polvi. Toi on kyllä totta, että yläkroppaa vois tehdä. Paitsi salillekin pitää koettaa punnertaa portaita pitkin...

Tsemppiä Herhi ja PirsKatti teille kans, toivottavasti tuutte kuntoon pian. En tiedä onko kipuun tottuminen kovin fiksua. Yleensä sillä kivulla kuitenkin on aina joku syy. Mutta tuossa polvea kuntouttaessa huomasin, että joissakin liikkeissä kivun saa täysin pois ihan pienenpienillä liikeradan muutoksilla. Eli kannattaa kokeilla vähän eri liikeratoja, kulmia ja asentoja, jos löytyis joku sujuvampi.

Miks et pyydä jotain muuta varmistaan?
Ei meidän kotisalilla ole ketään muita.

Ja niin, no kipua vasten se on aina treenattava. :( Tai sitten pitää pienennellä painoja reippaasti.
Toki tiedän että kivulla on syynsä, mutta jos niistä aina välittää, ei voi tehä mitään ainakaan kunnolla. Toki nyt joitain semmoisia on, ettei yksinkertaisesti vain voi tehä (tuolloin kanssa on tullut vaihdettua liikkeitä ja liikeratoja jotta treeni jatkuisi). Mutta... Semmonen ns. pikkukipu, se on kai korvien välissä?! :D

Ja niin, no kipua vasten se on aina treenattava. :( Tai sitten pitää pienennellä painoja reippaasti.
Toki tiedän että kivulla on syynsä, mutta jos niistä aina välittää, ei voi tehä mitään ainakaan kunnolla. Toki nyt joitain semmoisia on, ettei yksinkertaisesti vain voi tehä (tuolloin kanssa on tullut vaihdettua liikkeitä ja liikeratoja jotta treeni jatkuisi). Mutta... Semmonen ns. pikkukipu, se on kai korvien välissä?! :D
Kipu on kyllä kauheen yksilöllinen asia, itsehän sen parhaiten tietää ja tuntee, että milloin on fiksua treenata ja milloin ei. Mä itse oon joskus runnonut väkisin kivusta huolimatta, ja sit usein tuloksena on just paikat hajalla. Mutta toisaalta pikkukivut voi olla sellasia, jotka tarvii vaan kestää. Miten olis joku hyvä treenimusa isommalla volalla, niin ei tavallaan kerkeis ajatella että sattuuko vai ei?

Ei meidän kotisalilla ole ketään muita.

Mullakin on koko ajan pieniä kipuja mutta ei ne kuitenkaan mitään vakavaa ole :D

Niin ja mun polvi vittuili mulle eilen salilla kun tein maastavetoo mutta onneks ei ollut kun kaks kovaa sarjaa niin en viittinyt lopettaa sitä pienen kivun takia. :D

Miten olis joku hyvä treenimusa isommalla volalla, niin ei tavallaan kerkeis ajatella että sattuuko vai ei?
Meillä on siellä vain radio vuodelta kivi ja keppi, ja siitä taitaa kuulua YleX... :D Ei kovin jees. Pitäis kai cd-soitin tai vastaava viiä sinne ja polttaa joku treenilevy. Hyvä idea kyllä. :)

Ma olen ainakin aina ihan paskana, joka aamu sellainen fiilis kun olisi jaanyt bussin alle. No, olen skeitannut koko elamani, alkaa olla maileja. Varsinkin sateella kolottaa polvia. :D

Jaahas, talvi tulee tsekkeihinkin, nollassa lampotila! Kanarialainen kollega jaadytti jo korvansa, kaveri ei ole aikaisemmin kokenut alle +15 keleja...

Et kai EvaC säki piilottele lammasta verkkokellarikomerossa?? Hyi hyi, ei saa!

Yhtään lammasta en tietääkseeni säilytä ulkovarastossa tai takapihalla (ehkä pitää vielä tarkastaa asia). Lähinnä hämähäkkejä kertyy nurkkiin, takapihalla taas hyppii lintuset ja naapurin karvapallot, sekä muutaman kerran siilikin on ollut vieraana. :D Ensi viikonpuuna voisi kyllä penkoa varastoa, jos alottaisi pakkaamaan hyvissä ajoin ennen muuttoa! ;)

Hyvä etten oo ainoo!! Se mun työkaveri on tossa hyvällä etäisyydellä niin jos heittäisin sitä appelsiinilla naamaan :D

Tee se. Heitä ja kovaa! Mulla ei oo mitään, millä heittää, mutta mäkin kuvittelen heittäväni ja sen hyvän mielen, mikä siitä tulisi

Tee se. Heitä ja kovaa! Mulla ei oo mitään, millä heittää, mutta mäkin kuvittelen heittäväni ja sen hyvän mielen, mikä siitä tulisi
Mitäs jos te oottekin tietämättänne työkavereita??? Koht siellä on appelsiinisota :hyvä:

Kyllä sä jotain löydät sieltä millä heittää :D

- - - Updated - - -

Mitäs jos te oottekin tietämättänne työkavereita??? Koht siellä on appelsiinisota :hyvä:

Nauraisin itteni hengiltä jos kohta lentäis appelsiini naamaan :D

Back
Ylös Bottom