Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäskö tehä poikkeus ja olla hehkuttamatta sitä, että mulla alkaa viikonloppu ihan just... hmm... :rolleyes:

...Oi katsos vaan, hupsista, miten se nyt noin :D Voi minua.

Silly you.. Höpsö..:D

Minullapa on magneettikuvaus huomenna. No ei tuolla nyt hirveesti pysty leuhkiin, mut sais edes sääliä.. Eiku perkule, eihän täällä ole kohderyhmää säälille paikalla joten meni sekin hukkaan..

Eihän sinussa muuta olekaan kuin pelkkää vikaa.

No toi on kyllä taivaan tosi.. Mut löytyskö tuolta vika miksi olen tällainen?:rolleyes:

- - - Updated - - -

Se olen sitten minä, joka ajelee paskat housuissa ja nenä kiinni tuulilasissa kehä kolmosella neljänkympin tuntivauhtia kesärenkailla. Saa näyttää keskisormea. Taito jonka haluan oppia: renkaiden vaihto.

Pyydä lusikkamiestä, sehän ei tarvitse edes tunkkia renkaiden vaihtoon :D

Tukotti aika hyvin kyllä selän noi räkkivedot :D Lavat ei liiku mihinkään ja putkissa tuntuu kireyttä... Putkirullain esille ja tuskailemaan että voi vedellä sjmavea lauantaina.

Silly you.. Höpsö..:D

Minullapa on magneettikuvaus huomenna. No ei tuolla nyt hirveesti pysty leuhkiin, mut sais edes sääliä.. Eiku perkule, eihän täällä ole kohderyhmää säälille paikalla joten meni sekin hukkaan..

Oon vähä höpsö, myönnän :D

Magneettikuvaus, yh... En tykkää. Onneks niitä vanhanaikasii masiinoit tuskin enää käytetää, pömpeleitä vaa. Ne vanhat oli ihan yhtä helvettiä!!! :D Mitäs susta kuvataa?

Tästä tulee mieleeni erään toisen suurmiehen samansuuntainen lausunto:

"Devil, I am devil! ... I am sick I want be sick because my God is Lucifer"!

Tästä taas tuli mieleen toisen alan miehen kuolematon puhe puoluekokousväelle:

Luokkarajat sortuu, kun kansa yhdistyy taistelemaan yhden ainoan voiman, yhden ainoan tahdon ja yhden ainoan johtajan eteen, joka tällä hetkellä on meille...ei enempää eikä vähempää kuin Väinö Kuisma!

Selvittääkö ne sitä vammaa mistä aikasemmin puhuit?

Pyydä lusikkamiestä, sehän ei tarvitse edes tunkkia renkaiden vaihtoon :D

Näh, olin iso tyttö ja soitin ensimmäistä kertaa liikeeseen ja varasin viikonlopulle vaihdon. Ei kehtaa enää eksälle delekoida. :D

Oon vähä höpsö, myönnän :D

Magneettikuvaus, yh... En tykkää. Onneks niitä vanhanaikasii masiinoit tuskin enää käytetää, pömpeleitä vaa. Ne vanhat oli ihan yhtä helvettiä!!! :D Mitäs susta kuvataa?

No todellaki oot, höpsö..

Mä en vielä tiedä tykkäänkö, en oo koskaan aiemmin ollu:) Kaularangan kuvaus. Katellaan otetaanko tää pää pois hartioilta vai mitä tehään..

- - - Updated - - -

Selvittääkö ne sitä vammaa mistä aikasemmin puhuit?

Näh, olin iso tyttö ja soitin ensimmäistä kertaa liikeeseen ja varasin viikonlopulle vaihdon. Ei kehtaa enää eksälle delekoida. :D

En muista enää mitä vaivoja oon valitellu ja mistä ollu hiljaa niin en osaa vastata..

No oot kyllä iso tyttö, kun noin oma-aloitteisesti osasit soitella :D Helposti olisit tosin voinu vielä eksää käyttää hyväkses.. Renkaan vaihtoon ;) Vais niin, että lusikkamieskin on eksä osastoa. Pahoittelut siitä..

En muista enää mitä vaivoja oon valitellu ja mistä ollu hiljaa niin en osaa vastata..

No oot kyllä iso tyttö, kun noin oma-aloitteisesti osasit soitella :D Helposti olisit tosin voinu vielä eksää käyttää hyväkses.. Renkaan vaihtoon ;) Vais niin, että lusikkamieskin on eksä osastoa. Pahoittelut siitä..

No, jokin vaiva se oli. En kyllä muista liittyikö jalkaan vai käteen. Hassu nimi sillä ainakin oli.

Kyllä. En minä sinne kyllä yksin mene. Ei, se olisi jo liikaa. Ei , ei lusikkamies ole eksä osastoa. Täällä se vielä jaksaa pärstää katsoa.

Manaan jonku Saatanan tai Lentävän spagettihirviön sulattamaan kaiken...

Älä saatana. Ei vittu enään ennen kevättä niitä vesikelejä... nyt vaan sellanen ilma et pakkanen on ihan kokoajan 5-7 astetta.

Back
Ylös Bottom