Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä Garland Green teki con airissa pikku tytölle? :( leffan nähny sata kertaa mutta nyt vasta kiinnitin huomion tosissaan siihen kohtaan ku se tyttö vaan häviää.

Mitehä kävis jos söis taikinan ja menis kuumaan saunaan.... hmm joo mä meen nukkuun :face:

Tää oli niin eeppisen huono että repesin:D

Joo, se olis viikonloppu ja 18v synttärit. Mikäs sen parempaa kuin maata sängyn pohjalla mahataudissa. Kai se on pakko vääntäytyä ylös ja illemmalla lähteä kahtomaan Canberran yöelämää.

Ulkona -3 pakkasta. Lähteeköhän auto käyntiin. Ei nää aamutreenit oo mun juttu
Onko sulla ranskalainen, jos ei kolmen asteen pakkasella meinaa lähtiä käyntiin... :rolleyes:

Vois hypätä esilämmitettyyn autoon ja porhaltaa töihin. Viimeistä viedään! :dance2:

HUOMENTA! kyl huomas ettei ole tullu naukkailtua "vähään" aikaan mitään. sunnuntaina tosiaan oltiin sitä Billy Talentia vahtaas (loistava keikka oli). no eilen vasta kykenin salille.. et sen verran heikko happi, palautumiseen menee 3 päivää...

tänään sai sit harjailla jo portaita lumesta :) talvi tulossa :)

niih.. kohta olen myös luokkaa VIP :D

Mites teidän perjantait käynnistyny ja onko tapahtumia vkl?

Back
Ylös Bottom