VIP-liput jo hankittu. Kannattaa pitää kiirettä jos lippuja et oo vielä hankkinu.. Liekö enää jäljellä ku yli puolet meni ekan tunnin aikana kyseisille kinkereille.
no suatanasoikoo häätyy siis laittaa töpinäksi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VIP-liput jo hankittu. Kannattaa pitää kiirettä jos lippuja et oo vielä hankkinu.. Liekö enää jäljellä ku yli puolet meni ekan tunnin aikana kyseisille kinkereille.
Mä oon varmaan nähny sut.. ;)
Muuten toi sprite+banaanijuttu, vilu heittäis tuon kevyesti.
Tällaista palautetta sain tytöltä
Haluaisin kertoa teille, että minä olen Ilmestyskirjan peto ja Antikristus.
Pitäskö tehä poikkeus ja olla hehkuttamatta sitä, että mulla alkaa viikonloppu ihan just... hmm...
...Oi katsos vaan, hupsista, miten se nyt noin :D Voi minua.
Eihän sinussa muuta olekaan kuin pelkkää vikaa.

Se olen sitten minä, joka ajelee paskat housuissa ja nenä kiinni tuulilasissa kehä kolmosella neljänkympin tuntivauhtia kesärenkailla. Saa näyttää keskisormea. Taito jonka haluan oppia: renkaiden vaihto.
Silly you.. Höpsö..:D
Minullapa on magneettikuvaus huomenna. No ei tuolla nyt hirveesti pysty leuhkiin, mut sais edes sääliä.. Eiku perkule, eihän täällä ole kohderyhmää säälille paikalla joten meni sekin hukkaan..
Tästä tulee mieleeni erään toisen suurmiehen samansuuntainen lausunto:
"Devil, I am devil! ... I am sick I want be sick because my God is Lucifer"!
Minullapa on magneettikuvaus huomenna. No ei tuolla nyt hirveesti pysty leuhkiin, mut sais edes sääliä.. Eiku perkule, eihän täällä ole kohderyhmää säälille paikalla joten meni sekin hukkaan..
Pyydä lusikkamiestä, sehän ei tarvitse edes tunkkia renkaiden vaihtoon :D
Ne vanhat oli ihan yhtä helvettiä!!!
Oon vähä höpsö, myönnän :D
Magneettikuvaus, yh... En tykkää. Onneks niitä vanhanaikasii masiinoit tuskin enää käytetää, pömpeleitä vaa. Ne vanhat oli ihan yhtä helvettiä!!! :D Mitäs susta kuvataa?
Kaularangan kuvaus. Katellaan otetaanko tää pää pois hartioilta vai mitä tehään..Selvittääkö ne sitä vammaa mistä aikasemmin puhuit?
Näh, olin iso tyttö ja soitin ensimmäistä kertaa liikeeseen ja varasin viikonlopulle vaihdon. Ei kehtaa enää eksälle delekoida. :D
En muista enää mitä vaivoja oon valitellu ja mistä ollu hiljaa niin en osaa vastata..
No oot kyllä iso tyttö, kun noin oma-aloitteisesti osasit soitella :D Helposti olisit tosin voinu vielä eksää käyttää hyväkses.. Renkaan vaihtoon ;) Vais niin, että lusikkamieskin on eksä osastoa. Pahoittelut siitä..
Manaan jonku Saatanan tai Lentävän spagettihirviön sulattamaan kaiken...
Älä saatana. Ei vittu enään ennen kevättä niitä vesikelejä... nyt vaan sellanen ilma et pakkanen on ihan kokoajan 5-7 astetta.