Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään oli NIIIIIIIIIIIIIIIIN HIENO aamu että päivä ei voi tästä kuin huonontua:lol2: Oltiin juoksemassa 10 km vesisateessa ennen töitä, niiiiiiiiiin siistiä:D Loistavaa loppupäivää vaan teillekin:D

Oisko kodinhengetär-päivä? Leipois, pesis pyykkiä, vaihtais lakanat... Illalla saunaan! Mutta nyt on suuri ongelma. Leivonko pullaa vai sämpylää? Tai jos vähän molempia? Tekee ihan helvetisti mieli korvapuusteja :kuola:

Sama:) Mullakin on ollut jo muutaman päivän pullanleipomisinspiraatio:D Ehkä tänään vois kun on aamulla jo urkannut, saan paljon taas kavereita töissä jos leivon:D

Noni, no tarkemmin ku kattoo kesällä otettua kuvaa niin onhan mun hanskat muutenkin eriparia. :( Että sama kai se vaikka sitten olkapäätkin. :D

Missä sulla on kuvia? Ties vaikka ollaan tuttuja vaasan ajoilta vaikka en oikein jaksa uskoa, oon kuitenki 8v vanhempi.. Ei tänään mutta ylihuomenna ;)

On muuten niin komee ilma että joutas ruveta sataan ettei mene ylikierroksille..

Jossain tuolla netin syövereissä. Toi oli vaan kuva jossa näkyy lapaset ja selkä. :D
Eikä sitä tiiä vaikka ois jossain törmättykin joskus. Vaasan seutu on kuitenkin niiiiin pieni. Ja mä olin hurja teini, pyörin Rewellissä paljon. :D :D :D

Kertokaa jotain hyviä toiminta/seikkailu/mindfck leffoja koska olen tylsistynyt enkä jaksanu istua koulussa tänää kauempaa :dance:

Kato Bourne-trilogia jos et ole sataan kertaan katsonut. Just itse tsekkailin uusiksi ja onhan noi helposti parhaat 2000 luvun toimintaleffat.

- - - Updated - - -

Duunissa sama fiilis kun silla "i have no idea what im doing" koiralla. Ei jaksais koko ajan kysella muilta, tuurilla vaan.

Sulla jossain jotain kuvaa josta voisi arvuutella tunnistaako ees etäisesti?

Ei mua tunnista samaksi tyypiksi varsinkaan ajalta kun asuin laihialla. Ei mulla oo niin vanhoja kuvia :( yhteisiä tuttuja on aika varmasti. Laita postia niin pistän nimeni ja historian niin..

hkuja@pakkotoisto.com

Noni, nyt alkoi tehdä mieli taas iiiihan lyhyttä tukkaa kun näin yhen kuvan vastaleikatusta ihanasta pystytukasta. Karmea karvalakkimalli nyt... Aattelin josko vuosien tauon jälkeen pidempää koittais mutta.. Voi olla että tuon kuvan myötä jäi. :)

Noni, nyt alkoi tehdä mieli taas iiiihan lyhyttä tukkaa kun näin yhen kuvan vastaleikatusta ihanasta pystytukasta. Karmea karvalakkimalli nyt... Aattelin josko vuosien tauon jälkeen pidempää koittais mutta.. Voi olla että tuon kuvan myötä jäi. :)

EI!!

Aaai sulle.. no sit iha sama.

Näistä pullista tulee kyllä niin hyviä, että luulisi kenen vaan juoksevan tänne niitä syömään.

Mäki voisin tula syömään niitä. Susta on vaan saanu täällä niin ilkeen kuvan, niin en oo iha varma uskallanko. Tai sit se vaa johtuu tosta avasta.

Kun lentää Tampere-Helsinki-välin, niin lähtövalmisteluun menee 3 kertaa enemmän aikaa kuin lentoon. Hienoa hienoa.

Kuka lentää Tampere-Helsinki-välin, kun autolla kestää n. puolitoista tuntia ja junallakin menee suunnilleen saman verran ?

Tänään oli NIIIIIIIIIIIIIIIIN HIENO aamu että päivä ei voi tästä kuin huonontua:lol2: Oltiin juoksemassa 10 km vesisateessa ennen töitä, niiiiiiiiiin siistiä:D Loistavaa loppupäivää vaan teillekin:D

Hullulla on halvat huvit :D 10km juosten vesisateessa, aamulla...

Junassa on kiva matkustaa tuollaiset valit, suosin sita. Sitten johonkin Ouluun jos menee stadista niin ei kannata junalla menna kun halvemmalla lentaa.

Ennen toiden puolesta piti ravata Tukholmassa, meni sama matka paasta lentokentalle kun itse lennossa kesti. No, sellaista se on. Vihaan lentokenttia, onneksi ei enaa joudu tuota tekemaan.

Back
Ylös Bottom