Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläkai sitä on jo melko retkellä. Tuli koko yö poimittua jtn vitun kukkia siitä uponneesta aluksesta, joka esiteltiin illan Bondissa :face: Pintaan-sukellus paatin sisälle siitä pyöreästä reiästä-kerää kukat-pintaan, jeep jep. Puoli neljän aikaan aamusta päätin, että nyt loppu. Siitä eteenpäin sitten luettu lehtiä ja nyt tekasin kunnon aamupalan.. Jos alkais tarkistelemaan Walking deadia vaikka..

Kolmivuoron parhautta, kun heräilee miten sattuu ja menee nukkuu miten sattuu! Ja aivan mahtavaa TYÖPÄIVÄÄ niille, jotka tänään joutuu töitä tekemään!

Itse onneksi vapaalla töistä :).

Huomenia. Ärsyynnyn jo aamusta ku nettiselain toimii etanavauhdilla, ei se ennen näin oo mua kiusannut. :itku:

Huomenia. Ärsyynnyn jo aamusta ku nettiselain toimii etanavauhdilla, ei se ennen näin oo mua kiusannut. :itku:

Keitä pari pannua oikein vahvaa kahvetta ja juota sille? Tää tuntuis mulla ainakin auttavan :evil:

ps. Kuinka nuorena mahtaa voida saada mahahaavan? :D

Keitä pari pannua oikein vahvaa kahvetta ja juota sille? Tää tuntuis mulla ainakin auttavan :evil:

ps. Kuinka nuorena mahtaa voida saada mahahaavan? :D

Teetä miulla on nenän edessä ja ehkä uhkaan keittää mokkulan elävältä siinä. Better be good! Tämä ei ole naurun asia vaan vakava paikka. :jahas:

Huomentaaaaa!

Hirveellä kiireellä vaihdoin autoon talvirenkaat, kun sanottiin että tänään tulee räntää ja on pakkasta. No niin olikin, mutta silti tuo snöö ei jää maahan.
Ja ei, en jäänyt pyörimään pulttipyssyn kanssa renkaaseen vaikka joku sellaista epäilikin.

Mä vaihdan tänään renkaat, se on saletti. Mä oon hyvällä tuulella, niinku se 95% ajasta.

Arcoxia on muute ihme lääke, yks tabu eilen ja aamulla forkut paremmat kuin about 7 kuukauteen..

Huomenta! Merkki aikuisuudesta: herää lomalla kahdeksalta. Mä tosin heräsin hirveeseen nälkään, mut kuitennii.
Jo toivoin, että näkisin pienen lumikerroksen, mut ei ollu vielä..

Huomenta! Merkki aikuisuudesta: herää lomalla kahdeksalta. Mä tosin heräsin hirveeseen nälkään, mut kuitennii.
Jo toivoin, että näkisin pienen lumikerroksen, mut ei ollu vielä..

Sitten on tosiaikuinen kun herää kännireissun jälkeen kahdeksalta :D

Niin kuin täällä on aikaisemminkin ollu puhetta, heivaisivat ny tuon kiintiöakan helvettiin bändistä. Paljon parempi ilman.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yyh....tää tuli tehtyä viime vuonna liiton reissulla. Mä lähen mummoilemaan taas kauppaan ja toivon tekeväni löytöjä. Ihanaa kyllä kun kroppa palautui takaisin rytmiin näinkin nopeasti.

Joskus oon joutunu herää kasilta kanuunassa ja heti rupesin leikkii leegoilla, olen siis tosiaikuinen. Se ääni mikä pääsee kun niitä leegoja pengotaan oikein kunnolla on kyllä jotain hirveetä.

nannaa aamuun:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom