Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arcoxia on muute ihme lääke, yks tabu eilen ja aamulla forkut paremmat kuin about 7 kuukauteen..

No onnittelut! Mulla ei futannut tennariin yhtään tuo.. Lääkäri määräs 90mg, mutta koska mulla oli täys setti 120mg kotona, napsin ne. Mutta ei mitään... Onneks toi nyt kuitenkin on jo mennyttä...

Nyt onkin jännä lapakipu. Vissiin oon jo teininä reväyttänyt jotain oikean lavan alta. Ja nyt sitten spessuhiroja repi sen irti, sanoi että varmaan jotain oli arpeutunut eikä joustanut kuten piti. Nyt sitten säteilee kipua olkapäästä olkavarteen ja aina peukkuun saakka (joskin kyynärvarsi on normal).
Ja olkapäät on ihan eri korkeudella kun tekee vaikkapa vipareita sivuille. Saattanee mennä hetki että saa korjattua ton asennon, kun se on ollut yli 15v jo väärin.

No onnittelut! Mulla ei futannut tennariin yhtään tuo.. Lääkäri määräs 90mg, mutta koska mulla oli täys setti 120mg kotona, napsin ne. Mutta ei mitään... Onneks toi nyt kuitenkin on jo mennyttä...

Nyt onkin jännä lapakipu. Vissiin oon jo teininä reväyttänyt jotain oikean lavan alta. Ja nyt sitten spessuhiroja repi sen irti, sanoi että varmaan jotain oli arpeutunut eikä joustanut kuten piti. Nyt sitten säteilee kipua olkapäästä olkavarteen ja aina peukkuun saakka (joskin kyynärvarsi on normal).
Ja olkapäät on ihan eri korkeudella kun tekee vaikkapa vipareita sivuille. Saattanee mennä hetki että saa korjattua ton asennon, kun se on ollut yli 15v jo väärin.

Mulla kans olkapäät eri korkeudella. Aika monella potarilla on muuten (miksei varmaan muillaki, mutta usein podareista on kuvia ilman paitaa). Onko sulla sitten niin pahasti että se häirittee itseäsi?

Oisko kodinhengetär-päivä? Leipois, pesis pyykkiä, vaihtais lakanat... Illalla saunaan! Mutta nyt on suuri ongelma. Leivonko pullaa vai sämpylää? Tai jos vähän molempia? Tekee ihan helvetisti mieli korvapuusteja :kuola:

Mulla kans olkapäät eri korkeudella. Aika monella potarilla on muuten (miksei varmaan muillaki, mutta usein podareista on kuvia ilman paitaa). Onko sulla sitten niin pahasti että se häirittee itseäsi?

No nyt vähän häiritsee kun tosiaan on ihan eri tuntuinenkin kuin koskaan (niin pitkään aikaan siis ku muistan). Mutta lienee ihan tervettä omituisuutta, meinaan nyt toi lapa nousee selästä kuten vasenkin. Vähä hassua kun ei oikein voi luottaa oikeaan käteen. Saattaa lähteä jakelemaan treenatessa ihan mihin sattuu, mutta kai se treeni on paras tapa se korjata oikeaan asentoon. Pitäis vaan peilin edessä tehdä. Koitan nyt tehä vähä extrana olkapäitä ja kevyillä painoilla jotta saisin tuon vähän paremmin linjaan.
Voihan olla että siellä on ollut semmonen panttis että joku pieni lihas on ollut kokonaan pelistä pois ja siis käytännössä ihan surkastunut ja nyt kun sitä tarttis, homma on tätä. :)

Niin ja kai mun olkapäät on likimain samalla korkeudella kun ne ovat rentoina. Mutta esim noi viparit sivuille... Oikea nousee paljon ylemmäs. Varmaan väärä liikerata tai jotain? Tuntuukin hassulta.

Noni, no tarkemmin ku kattoo kesällä otettua kuvaa niin onhan mun hanskat muutenkin eriparia. :( Että sama kai se vaikka sitten olkapäätkin. :D

Perkele ottaa päähän kun muut ei osaa hoitaa hommiaan täällä töissä ja joudun taas selvitteleen asioita.... Saatanan vittu :curs:

Lähen käveleen heti kun saan toisen työpaikan. No en nyt tiiä huomenna on kiva päivä töissä :)

Noin mäkin ajattelin joskus yhessä duunissa mutta sitä kivaa päivää ei koskaan tullu. Nykysessä firmassaki vaihtuvuus on aika suurta, ei ketää kiinnosta olla kovin pitkään kun monet asiat on niin päin vittua ettei mitään rajaa. Johdosta tuli eilen heti yhen paljon vaikuttavan irtisanoutumisen jälkee viestiä että nyt muka alkais muuttua touhu fiksumpaan suuntaan mutta sitä ne on kuulemma puhunu jo pitkään... Kyse kuitenkin vaan siitä ettei viitsitä ja johto haluaa vaan rahat taskuunsa keinolla millä hyvänsä. Niin pimee firmakin et saa nähä koska kaatuu koko paska... Iha hyvä käsitys mullakin on tässä nyt reilun kuukauden työn jälkeen tullu :D

Blueberrystä on tullut semmonen kunnon kaikkitietävä, räkivä, rääväsuinen rekkalesbo-kuva täälä. Kaikki muut tekee kaiken päin vittua ja kaikki pitäisi hakata. Vielä omasta toimesta.

Noin mäkin ajattelin joskus yhessä duunissa mutta sitä kivaa päivää ei koskaan tullu.

No mutta huomenna on kiva päivä! I hope :D Huomenna tuun kertomaan teille sitten kuinka päivä ei loppujen lopuksi ollutkaan kiva vaan kaikki meni päin helvettiä ja minä olen ainoa joka osaa työnsä :rolleyes:

Blueberrystä on tullut semmonen kunnon kaikkitietävä, räkivä, rääväsuinen rekkalesbo-kuva täälä. Kaikki muut tekee kaiken päin vittua ja kaikki pitäisi hakata. Vielä omasta toimesta.

No mutta minähän olen rääväsuinen rekkalesboja kenen muun toimesta ihmiset sitten pitäis piestä ellei mun :rolleyes:

Back
Ylös Bottom