Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mmm, täydellinen iltapala. Leaderin protein40 juoma, ehrmann 250kg ja 3 L-koon kananmunaa ja 3 valkuaista raakana kurkusta alas. Perkele jossei ny roheiinia tuu ni ei sitte millään :D

Nois kananmunis ei oo mitään ongelmaa jossei riko keltuaisia. Jos onnistuu rikkoo sen keltuaisen ni hyi helvetti mikä maku siitä tulee.

Yksi syy miksi Tomorrow Never Dies on parempi kuin muistin, kun olin unohtanut, että tämä mimmi on siinä:
teri-hatcher-20070310-223919.webp

Nois kananmunis ei oo mitään ongelmaa jossei riko keltuaisia. Jos onnistuu rikkoo sen keltuaisen ni hyi helvetti mikä maku siitä tulee.

Kunnolla vaan sekottaa lasissa ja sitte huitasee naamaan :D Vaikka ite kyllä kannatan keitettyjä kananmunia, ne on herkkua.

Pakkiksen omat roki palboat iltapalapöydässä! :)

Vittu en uskaltanu kattoo Happeningiä loppuun, säikähdin ihan helvetisti sille Ms Jonekselle ku tuli siihe huoneesee missä oli se tyttö ja sit kun se meni puutarhaa ja sekos ja lähti kävelee sisälle.
Sammutin äkkiä telkan ja kaadoin maitolasinki lattialle samassa rytäkässä.

Vittu mä oon nössö.

Hmm, pakkiksen vippipuolelle uusia haasteita?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eiköhän noi ole jo pakkislaisia! Yhtä lihaksikkaita kuin peruspakkislaiset ja yhtä kauniita naisia ( ;) )

Just heränny ja ihan hyvät fiilikset :). Kahvia juon, sillä lähtee päivä käyntiin.

Just heränny ja ihan hyvät fiilikset :). Kahvia juon, sillä lähtee päivä käyntiin.

Sama homma, mutta tuntuu ettei päivä lähde ollenkaan käyntiin. :jahas:

Back
Ylös Bottom