Hyvä biisi, mutta muuta en vihaa niin paljon kuin vihaan valehtelua! :curs:
Sama, mutta tässä biisissä on silti hyvä taiteellinen vaikutelma:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä biisi, mutta muuta en vihaa niin paljon kuin vihaan valehtelua! :curs:
Tehään oma ohjelma. Ingenjöörille äijjä.
Höpöhöpö. Mieti ny mitä tapahtuu jos meen naamani ja charmini kans telkkariin, kaikki Suomen naiset sekoais ihan täysin ja juoksis tussut lotisten sekä vihkisormuksia irti repien kohti Pohjanmaata.
^^Mutta ne miehetki on insinöörejä! Ei ne saa naista kuumaksi.
e.Dani pärkele kiilasit jo kolmannen kerran tänään väliin. Mur mur vaan sullekki.
Elokuva: Velipuolet vai 007?
^^Mutta ne miehetki on insinöörejä! Ei ne saa naista kuumaksi.
Hitto mä haluisin sen 007 bluray boxin, mutta maksaa niin pirun paljo.. Jossai vaihees kyl pistän hankintaan.
Siis puhutaanko täällä nyt IT-insinööreistä? No ei saakaan, mutta harva asia on niin hauskaa kuin pilkata niitä, kun on itse kauppatieteilijä:D
Sulle tuli typo, mutta mä korjasin tilanteen. Rehellisyys mahan perii.Vaikee olla nöyrä kun on niin helvetin täydellinen, sellaista on Vee-illen elämä :D No ei ny vaan, johan tommonen läskimötkö ittelleen vaimon löytää ilman tosi-tv -formaattiakin!
Tää happening vaikuttaa tosi huonolta, mutta loppuun asti katon kun kerta alotin!![]()
Tää happening vaikuttaa tosi huonolta, mutta loppuun asti katon kun kerta alotin!![]()
Huominen ei koskaan kuole vaikuttaa sen sijaan paremmalta kuin muistin. Pitäisi tuo Drive katsoa, mutten vielä tiedä pitäisikö sittenkin tuijotella Bondia.