Toi on kyllä paha, jos nainen ei osaa lättyjä tehdä. Pelle Hermanni does not approve.Yritin paistaa lettuja vaan vituiksi meni kuin Jeesuksen pääsiäinen :D onneksi ei oo muita syömässä niin ei laske vaimopisteet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on kyllä paha, jos nainen ei osaa lättyjä tehdä. Pelle Hermanni does not approve.Yritin paistaa lettuja vaan vituiksi meni kuin Jeesuksen pääsiäinen :D onneksi ei oo muita syömässä niin ei laske vaimopisteet!
Tuutko korjaan mun antennin?
Yritin paistaa lettuja vaan vituiksi meni
Fiat, en kyllä luottaisi kauheasti.

Elämä on rankkaa täällä susirajalla, sivistyksen ulkopuolella. Uutisetkin joutuu kuulemaan keski-ikäisten mummojen suusta töissä. Siksi kai olenkin näin pihalla aina...Kuinka sä selviät? Et näe päivittäin kello 20:30 uutisia! :wtf:
Toi on kyllä paha, jos nainen ei osaa lättyjä tehdä. Pelle Hermanni does not approve.
No, kyllähän multa raario löytyy, mutta kuullunymmärtämiseni on hiukka huonompi kuin luetun ja katsotun. Tuppaa menemään toisesta korvasta ulos.^^Eiks sulla oo raariotakaa??++??++??
Kai sä sentäs raario suomen viralliset uutiset kuuntelet?
e.Kyllä sullaki jo senverran rupee ikä painamaan, että vähä jotain aikustenjuttuja sullaki täytys olla.
Tiiäkkö nää muuten, mistä keski-ikäiset naiset puhuu kahvitunnilla? Harvemmin mitään aikuistenjuttuja... :D Mutta kyllä sieltä silloin tällöin jotain uutisiaki kuulee...
Nyt on mittarissa -3,5...taitaa Ephe boy raaputella laseja aamulla![]()
Emmä usko, että ne huolii elektroniikkaduunari-insinöörejä sinne...Pitäiskö toi shayn ilmottaa tohon Maajussille morsian-ohjelmaan? Tiijä vaikka löytyis joku antenninkorjaaja.
Huolihan ne sen huovanvanuttaja-hipinki, joka ei oo eläissään ees talikkoa nähny.Emmä usko, että ne huolii elektroniikkaduunari-insinöörejä sinne...
Emmä usko, että ne huolii elektroniikkaduunari-insinöörejä sinne...
Tehään oma ohjelma. Ingenjöörille äijjä.
Huolihan ne sen huovanvanuttaja-hipinki, joka ei oo eläissään ees talikkoa nähny.
Just se. Eikö ollu ärsyttävä?Oliko se tämä "Mä rakastan huopaa. Huopa tuntui jotenkin heti omalle jutulle. Huovuttaessani tunnen sisäisten lukkojeni aukeavan. Huopa rakastelee minua paremmin kuin mies. Huopa, huopa, huopa. Huopa."
Emmä usko, että ne huolii elektroniikkaduunari-insinöörejä sinne...
Just se. Eikö ollu ärsyttävä?
Höpöhöpö. Mieti ny mitä tapahtuu jos meen naamani ja charmini kans telkkariin, kaikki Suomen naiset sekoais ihan täysin ja juoksis tussut lotisten sekä vihkisormuksia irti repien kohti Pohjanmaata.Taisi olla jonkun muunkin kun vaan mun mielestä, se ei hirveästi saanut kirjeitä. Miehet ei lämpeä hihhuleille.
Sunhan tähän sarjaan pittäis osallistua kun siellä mehtäsä asut!