Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi on kyllä paha, jos nainen ei osaa lättyjä tehdä. Pelle Hermanni does not approve.

Osaan mää normaaleja lettuja tehdä vaikka silmät kiinni, enhän mää muuten edes kellekään miehelle olis kelvannut! Yritin tehdä gluteenittomia lettuja ja ne hajosi. Kellään hyviä gluteenittomia lettuohjeita?

^^Eiks sulla oo raariotakaa??++??++??

Kai sä sentäs raario suomen viralliset uutiset kuuntelet?

e.Kyllä sullaki jo senverran rupee ikä painamaan, että vähä jotain aikustenjuttuja sullaki täytys olla.

^^Eiks sulla oo raariotakaa??++??++??

Kai sä sentäs raario suomen viralliset uutiset kuuntelet?

e.Kyllä sullaki jo senverran rupee ikä painamaan, että vähä jotain aikustenjuttuja sullaki täytys olla.
No, kyllähän multa raario löytyy, mutta kuullunymmärtämiseni on hiukka huonompi kuin luetun ja katsotun. Tuppaa menemään toisesta korvasta ulos.

Tiiäkkö nää muuten, mistä keski-ikäiset naiset puhuu kahvitunnilla? Harvemmin mitään aikuistenjuttuja... :D Mutta kyllä sieltä silloin tällöin jotain uutisiaki kuulee...

Tiiäkkö nää muuten, mistä keski-ikäiset naiset puhuu kahvitunnilla? Harvemmin mitään aikuistenjuttuja... :D Mutta kyllä sieltä silloin tällöin jotain uutisiaki kuulee...

Öö, kyllä mä sellasten kans silloontällöön samas pöydäs istun kahveella, mutta ilmeisen hyvin osaan suodattaa niiden jutut, ku ei tuu mitään mieleen mistä ne puhuis. Tai muistampas! Viinasta ne ainaki joskus puhuu.

Pitäiskö toi shayn ilmottaa tohon Maajussille morsian-ohjelmaan? Tiijä vaikka löytyis joku antenninkorjaaja.

Huolihan ne sen huovanvanuttaja-hipinki, joka ei oo eläissään ees talikkoa nähny.

Oliko se tämä "Mä rakastan huopaa. Huopa tuntui jotenkin heti omalle jutulle. Huovuttaessani tunnen sisäisten lukkojeni aukeavan. Huopa rakastelee minua paremmin kuin mies. Huopa, huopa, huopa. Huopa."

^^En tiijä. Mutta tehän ny voitti sitte sielä paatilla tuumailla asiaa.

Taisi olla jonkun muunkin kun vaan mun mielestä, se ei hirveästi saanut kirjeitä. Miehet ei lämpeä hihhuleille.

Sunhan tähän sarjaan pittäis osallistua kun siellä mehtäsä asut!
Höpöhöpö. Mieti ny mitä tapahtuu jos meen naamani ja charmini kans telkkariin, kaikki Suomen naiset sekoais ihan täysin ja juoksis tussut lotisten sekä vihkisormuksia irti repien kohti Pohjanmaata.

Back
Ylös Bottom