Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Mulla on jalat ihan rikki eilisestä jalkatreenistä. Nyt oon töissä ja huvittaa yhtä paljon kun eilen eli ei vittu yhtään.

HUOMENTA! sade jatkuu.. :( eikä lopputili vieläkään saavuttanu mun tiliä.. :curs: taitaa jäädä tampere reissu välistä. Tekisi mieli muutama voimasana käyttää, mut taida siitä mitään hyötyä olla.

HUOMENTA! sade jatkuu.. :( eikä lopputili vieläkään saavuttanu mun tiliä.. :curs: taitaa jäädä tampere reissu välistä. Tekisi mieli muutama voimasana käyttää, mut taida siitä mitään hyötyä olla.

On terveellistä huomata että joskus mikään ei auta ja kaikki ajatukset ja sanat ovat turhaa energian haaskausta. Täytyy vain jatkaa eteenpäin ja suunnata tarmonsa asioihin joista saa jotain irti.

On terveellistä huomata että joskus mikään ei auta ja kaikki ajatukset ja sanat ovat turhaa energian haaskausta. Täytyy vain jatkaa eteenpäin ja suunnata tarmonsa asioihin joista saa jotain irti.

jep.. onneks tänään taas salipäivä, et saa turhan energian johonkin hyödylliseen kulutettua.

- - - Updated - - -

Tuosta päivän piristäjä :)
1069851122.jpg

Perkele kun mä en tiiä menisinkö yhtiin työpaikan "ryyppäjäisiin" helsinkiin. Ne on kyllä vasta ens kuussa. :)

Helsinki on aina hyvä vaihtoehto!

Ei tässä seurassa oo vikaa mut en tiiä jaksanko ryypiskellä.

Mä peruin duuniporukan risteilyn kun ei vaan nappaa juoda.. Ens viikonlopusta en tiedä, sillo on pakkisristeily.

ja mä luulen ettei toi valmentaja hypi riemusta jos vedän kännit :D

Ei se varmaan yhteen känniin mitenkään kaadu, siinähän vaan kiristyy. Mulla on vaan se että jos juon yhtenä viikonloppuna niin se on vähän kuin luovuttais, seuraavanakin on sit helppo ottaa vaikka yks tai kaks kaljaa joista ei ole paskankaan hyötyä mihkään.

Ei se varmaan yhteen känniin mitenkään kaadu, siinähän vaan kiristyy. Mulla on vaan se että jos juon yhtenä viikonloppuna niin se on vähän kuin luovuttais, seuraavanakin on sit helppo ottaa vaikka yks tai kaks kaljaa joista ei ole paskankaan hyötyä mihkään.

No toi on kyllä totta, mut voi olla etten jaksa lähtee ihan senkin takia että se on oikeesti ryyppäjäiset mutta kulkee nimellä tuote-esittely tai ei nyt varsinaisesti mutta en viitti huudella täällä kaikkia asioita :D

Ei munkaan työporukassa vikaa ole, en vaan halua vapaa-aikaani(kin) käyttää heidän kanssa oleiluun...!

Joo tiedän tunteen, ilmaisen viinan perässä juokseminen on kyl niin köyhän näköstä ;)

Joskus jossain lohkaisinki että juon vain seuran vuoksi, en ilmaisen viinan.. Ei oikeen tykätty kun en menny sitte happeningkiin :D

Joo tiedän tunteen, ilmaisen viinan perässä juokseminen on kyl niin köyhän näköstä ;)

Joskus jossain lohkaisinki että juon vain seuran vuoksi, en ilmaisen viinan.. Ei oikeen tykätty kun en menny sitte happeningkiin :D

Täällä nyt sitten huudellaan että oon tylsä kun et lähe. Möläytän kohta etten jaksa kattella teitä mun rakkaalla vapaa-ajallakin :D

Huomenia! Eilen illalla kotiuduttu Istanbulista. Mukaan lähti mm. Limon Kolonyasia, kashmirtakki ja iso pullo Yeni Rakia, jospa sitä tänään kutsuisi kaverit maistelemaan. :kippis1:

Mäkin mietin että olisin firman pikkujoulut selvinpäin.
Enpä mä muutoinkaan oikein juo, pari on hyvässä seurassa mukava joskus ottaa. En muista edes koska mulla olis ollut krapula.

Se on muuten jännä et kun ei juo niin koko ajan joutuu selittelemään miksi ei juo.
Pitääkö sillekin olla hyvä syy samalla tavalla kuin joillakin sille että miksi juo :wtf: ?

Back
Ylös Bottom