Huomenta! Mulla on jalat ihan rikki eilisestä jalkatreenistä. Nyt oon töissä ja huvittaa yhtä paljon kun eilen eli ei vittu yhtään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HUOMENTA! sade jatkuu.. :( eikä lopputili vieläkään saavuttanu mun tiliä.. :curs: taitaa jäädä tampere reissu välistä. Tekisi mieli muutama voimasana käyttää, mut taida siitä mitään hyötyä olla.
On terveellistä huomata että joskus mikään ei auta ja kaikki ajatukset ja sanat ovat turhaa energian haaskausta. Täytyy vain jatkaa eteenpäin ja suunnata tarmonsa asioihin joista saa jotain irti.

Perkele kun mä en tiiä menisinkö yhtiin työpaikan "ryyppäjäisiin" helsinkiin. Ne on kyllä vasta ens kuussa.![]()
Helsinki on aina hyvä vaihtoehto!
Helsinki on aina hyvä vaihtoehto!
Ja ryyppäjäiset on myös!
Mä en lähtis ilman pakkoa.Perkele kun mä en tiiä menisinkö yhtiin työpaikan "ryyppäjäisiin" helsinkiin. Ne on kyllä vasta ens kuussa.![]()
Mä en lähtis ilman pakkoa.![]()
Sen verran on onneks rahaa että voin ite valita seurani jossa dokailen tai vietän aikaa.
Ei tässä seurassa oo vikaa mut en tiiä jaksanko ryypiskellä.
Mietinkin että mitä tekisin viikon päästä, kun näyttää vapaata (varmaan joku vahinko).Helsinki on aina hyvä vaihtoehto!
Mä peruin duuniporukan risteilyn kun ei vaan nappaa juoda.. Ens viikonlopusta en tiedä, sillo on pakkisristeily.
ja mä luulen ettei toi valmentaja hypi riemusta jos vedän kännit :D
Ei se varmaan yhteen känniin mitenkään kaadu, siinähän vaan kiristyy. Mulla on vaan se että jos juon yhtenä viikonloppuna niin se on vähän kuin luovuttais, seuraavanakin on sit helppo ottaa vaikka yks tai kaks kaljaa joista ei ole paskankaan hyötyä mihkään.
Ei munkaan työporukassa vikaa ole, en vaan halua vapaa-aikaani(kin) käyttää heidän kanssa oleiluun...!
Joo tiedän tunteen, ilmaisen viinan perässä juokseminen on kyl niin köyhän näköstä ;)
Joskus jossain lohkaisinki että juon vain seuran vuoksi, en ilmaisen viinan.. Ei oikeen tykätty kun en menny sitte happeningkiin :D