Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon kyllä miettinyt, että olis kiva vaihtaa nickiä tai lyhentää tuota nykyistä vähäsen. En vaan tiedä vielä, että miten.
- - - Updated - - -
Kyllä sullekin joku hunajainen vosu vielä löytyy. Toivottavasti sinä löydät sen kuitenkin vähän lähempää kuin 600 km päästä. Vaikka en mää valita.
Vähä niinku Danny :DMissäs laitetaan tänään pää sekasin??
Nonni, tänään tiedossa voimatreenit! Toivottavasti mavepaikka on vapaana tai tungen sinne väkisin. :evil:
Jos ei oo vapaa, ota vaatteet pois. Kyllä muut ymmärtää siinä vaihees poistua.
Ketesseä ja Blackfriaria. Tosin mää en mee mihinkään...^^buranaa ja koffia naamaan ja menoksi.
Miehet ei tunnu ymmärtävän, että reikäänen on sama ku rikki ja siinä vaiheessa se pitää joko korjata tai heittää menemään.On se naisilla vaikeeta! Miehillä onnistuu liike ku liike reikääsis verkkareis ja teepairas.
Ei pysty ajaan, ku vedän tota olutta. Tuu nää huomenna Ouluun kattoon nyrkkeilymonologia mun kaa.No ei mulla oikeesti oo reikiä verkkareis, mutta silti vedän sitte leukoja tai rinnalle niin varustus on satarosenttisen sama. Ja säyni vois lähtee tänään korjaamolle. Vielä kerkeet hyvin!
Fight NightMitä? Google ei kertonu, ainakaa mun hakusanoilla.
Joo.Ahaa.
Pääseekö sun kyytis loppumatkan?
Saako juoda olutta?
Majoitatko?
:D