Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pirun vesisade! Joudun mökkihöperöitymään jos ei ala selkenemään.

On rankkaa :D ja mullo paremmat tissit!

Ihme kun kukaan ei ole huudellu kuvien perään "Pics or it didn´t happen" tyyliin :D

Onko ihan varma ettei tänään ole perjantai..miten voi normi ruokatunti päätyä siihen että mun kannattais alkaa syödä marsuja, ne on melkein kuin kana ja paljon ekologisempaa:lol2: Perussa marsupihvin nimi on :painokelvoton:
Älä koskaan valita työkavereillesi että täällä ei ole mitään syömistä jos ei syö punaista lihaa..'voithan sä syödä kebabia, siinä ei ole juuri mitään lihaa kun se on tehty kissanpennuista'

Täytän kohta vuosia ja minulle on tulossa kolmenkympinkriisi. Alan olla jo arkkukamaa. 30-vuotiaana elämä lakkaa ja on pakko olla aikuinen. Pitää ostaa farmariauto ja mennä naimisiin. Lapsetkin on pakko tehdä nyt jos niitä haluaa. Ei tällainen vanha paska voi enää surffailla netissä tai harrastella kamppailulajeja. Pitää alkaa sauvakävelemään ja alkaa käymään oopperassa. Parisuhdeasioissa myös parasta ennen -päivämäärä alkaa olla ohi ja pitää hyväksyä se, että on aikamiespoika.

Täytän kohta vuosia ja minulle on tulossa kolmenkympinkriisi. Alan olla jo arkkukamaa. 30-vuotiaana elämä lakkaa ja on pakko olla aikuinen. Pitää ostaa farmariauto ja mennä naimisiin. Lapsetkin on pakko tehdä nyt jos niitä haluaa. Ei tällainen vanha paska voi enää surffailla netissä tai harrastella kamppailulajeja. Pitää alkaa sauvakävelemään ja alkaa käymään oopperassa. Parisuhdeasioissa myös parasta ennen -päivämäärä alkaa olla ohi ja pitää hyväksyä se, että on aikamiespoika.

Tuo oli ennen vuotta 2000, nykyään arkkukama on vasta 40v

Olipas kiva vetää tuntia auf Deutsch. Musiikintunnilla skippasin suoriltaan muksuille Semmarit dvd:ltä. Onks väärin jos opettajaa naurattaa Semmarit enemmän kuin oppilaita...?

Ei niitä rajoja nyt noin vaan siirrellä sitä mukaan kun itse vanhenee.

:D Mulla on jo farmari, asunto, vaimo ja lapsi. Valmis arkkuun siis :hyper:

Mun mielestä oli kiva täyttää 30v! Paljon mukavampi olla aikuinen kuin mikään "teini". :D Mutta farmariautoa, omakotitaloa tai lapsia ei tarvii tehdä, kyllähän sitä vanhenee ilman niitäkin ihan yhtä hyvin. :D

Mutta onks ihan pakko jaksaa rasittavia työkavereita?? :face: Tässä alkaa jo laskea päiviä loppua kohti! Ja puhumattakaan että pitäisi kestää pomoa viimeiset pari kuukautta ja vääntää yhteistä projektia. Mulla taitaa olla asenne ongelma, ei pysty ottamaan enää mitään vakavasti... :D Eilenkin vaan naureskelin kun esimies hermoili jotain ja vonkasi apua.

Mutta onks ihan pakko jaksaa rasittavia työkavereita?? :face: Tässä alkaa jo laskea päiviä loppua kohti! Ja puhumattakaan että pitäisi kestää pomoa viimeiset pari kuukautta ja vääntää yhteistä projektia. Mulla taitaa olla asenne ongelma, ei pysty ottamaan enää mitään vakavasti... :D Eilenkin vaan naureskelin kun esimies hermoili jotain ja vonkasi apua.

Toi on hieno fiilis ku tietää että on kohta lähdössä. Pikkuhiljaa menee intressit mihinkään, pirullisesti itekseen hihitellen kattoo ku laiva uppoo ja porukka kahlaa nilkkojaan myöten paskassa. Sitä on jo ikäänkuin vapaa kaikesta :D

Tuo oli ennen vuotta 2000, nykyään arkkukama on vasta 40v

Höpsis, kyllä 30v mies on jo ikäloppu. Mieti miten säälittävä on 30-vuotias sinkkumies joka käyttää julkisia ja jolla on lapselliset harrastukset kuten vapaaottelu ja dataaminen. Olen joskus ostanut kaupasta energiajuomaa ja enää en voi ostaa ES:ssää. Onneksi en sentään pelaa WoW:ia. Minä pukeudunkin vielä kuten joku teinipoika, farkkuihin ja huppariin. Pitäisi alkaa käyttämään suoria housuja, kauluspaitaa ja bleiseriä.

Minä pukeudunkin vielä kuten joku teinipoika, farkkuihin ja huppariin. Pitäisi alkaa käyttämään suoria housuja, kauluspaitaa ja bleiseriä.
Hiljaa teini, mullakin on farkut ja huppari päällä koko päivän!

- - - Updated - - -

Mä lähen nyt viikonlopun viettoon!! :D
Toivottavasti sataa, sisälläkin....

Back
Ylös Bottom