Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On rankkaa :D ja mullo paremmat tissit!
Pics or pics?Ihme kun kukaan ei ole huudellu kuvien perään "Pics or it didn´t happen" tyyliin :D
Ihmettelinkin kun ei pakkikselle päässyt hetkeen.Yksi palvelimista kippas perkele. Ei näin.
Täytän kohta vuosia ja minulle on tulossa kolmenkympinkriisi. Alan olla jo arkkukamaa. 30-vuotiaana elämä lakkaa ja on pakko olla aikuinen. Pitää ostaa farmariauto ja mennä naimisiin. Lapsetkin on pakko tehdä nyt jos niitä haluaa. Ei tällainen vanha paska voi enää surffailla netissä tai harrastella kamppailulajeja. Pitää alkaa sauvakävelemään ja alkaa käymään oopperassa. Parisuhdeasioissa myös parasta ennen -päivämäärä alkaa olla ohi ja pitää hyväksyä se, että on aikamiespoika.
Tuo oli ennen vuotta 2000, nykyään arkkukama on vasta 40v
Ei niitä rajoja nyt noin vaan siirrellä sitä mukaan kun itse vanhenee.

Täytän kohta vuosia ja minulle on tulossa kolmenkympinkriisi. Alan olla jo arkkukamaa. 30-vuotiaana elämä lakkaa ja on pakko olla aikuinen. Pitää ostaa farmariauto ja mennä naimisiin. Lapsetkin on pakko tehdä nyt jos niitä haluaa. Ei tällainen vanha paska voi enää surffailla netissä tai harrastella kamppailulajeja. Pitää alkaa sauvakävelemään ja alkaa käymään oopperassa. Parisuhdeasioissa myös parasta ennen -päivämäärä alkaa olla ohi ja pitää hyväksyä se, että on aikamiespoika.
Mutta onks ihan pakko jaksaa rasittavia työkavereita?? :face: Tässä alkaa jo laskea päiviä loppua kohti! Ja puhumattakaan että pitäisi kestää pomoa viimeiset pari kuukautta ja vääntää yhteistä projektia. Mulla taitaa olla asenne ongelma, ei pysty ottamaan enää mitään vakavasti... :D Eilenkin vaan naureskelin kun esimies hermoili jotain ja vonkasi apua.
Pics or pics?

Lause aloitetaan aina isolla, oli kumpi vain kyseessä..![]()
...Ja syömään aamiasbuffetissa ja tilaamaan iltaisin miesstrippaajan suoraan huoneeseen ja kaikkea muuta sietämätöntä :D
Tuo oli ennen vuotta 2000, nykyään arkkukama on vasta 40v
Korjasin vähän totuudenmukaisemmaksi. Kaikkee ne antaakin Sanzen tehdä firman piikkiin.
Hiljaa teini, mullakin on farkut ja huppari päällä koko päivän!Minä pukeudunkin vielä kuten joku teinipoika, farkkuihin ja huppariin. Pitäisi alkaa käyttämään suoria housuja, kauluspaitaa ja bleiseriä.
Toivottavasti sataa, sisälläkin....Mä lähen nyt viikonlopun viettoon!! :D