Aika luxusta. Mullekki tuollanen pieni kyökkipiika!
Vaniliakastikkeen kanssa tietenkin <3
Voin lainata joskus, jos olet kiltisti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika luxusta. Mullekki tuollanen pieni kyökkipiika!
Vaniliakastikkeen kanssa tietenkin <3
Voin lainata joskus, jos olet kiltisti.
Kakkuja, kakkuja, isoja kakkuja... Vai miten se ny meni. Haters hate and potatos potate. Väsy. Silti ei kuitenkaan ihan, mutta kuitenki vähän homona. EI! Ei homona.
Ratkaisu?
Eli en saa sitä ihan hetkeen. :jahas:
Kakkuja, kakkuja, isoja kakkuja...
Joo, ja tota on vaikee saada edes pois soimasta ku koko ajan keksii uusia sanoja siihen. Miltä elämä maistuu Vantaalla?Hemmetti kun toi jää päähän soimaan. Jotain mä tänäki aamuna hoilasin tohon tahtiin. En enää muista mikä se sana oli... Mutta sopii moneen hetkeen!
Joo, ja tota on vaikee saada edes pois soimasta ku koko ajan keksii uusia sanoja siihen. Miltä elämä maistuu Vantaalla?
Ilta-/vkoloppuduuni on ehkä paras ikinä, tykkään ihan mielettömästi mun työkavereista ja asiakkaista. Nyt sit kolahti postissa toi mun rikosrekisteritodistuskin (eli että saan olla lasten ja nuorten kanssa tekemisissä) ja sijaisuudet pyörähti heti käyntiin. Löysin ihan huipun salin tosta vajaan kilsan päästä (tai on sinne ehkä kilsa...), treenit kulkee uudella ohjelmalla tosi mukavasti, ruokaa alkaa upota taas hyvin ja mulla on täällä päin niin paljon rakkaita ihmisiä ympärilläni, ettei voi kuin hymyillä. Oli kyllä hyvä päätös lähteä. Suuri riski se oli, mutta nyt voi hymyillä vieläkin onnellisempana
Miltäs ne sun suunnitelmat näyttää?Pahalla akalla menee siis ihan kivasti. Onko sut jo pehmitetty kokonaan, vai vieläkö se prosessi on kesken?Elämä maistuu ihan mukavalleIlta-/vkoloppuduuni on ehkä paras ikinä, tykkään ihan mielettömästi mun työkavereista ja asiakkaista. Nyt sit kolahti postissa toi mun rikosrekisteritodistuskin (eli että saan olla lasten ja nuorten kanssa tekemisissä) ja sijaisuudet pyörähti heti käyntiin. Löysin ihan huipun salin tosta vajaan kilsan päästä (tai on sinne ehkä kilsa...), treenit kulkee uudella ohjelmalla tosi mukavasti, ruokaa alkaa upota taas hyvin ja mulla on täällä päin niin paljon rakkaita ihmisiä ympärilläni, ettei voi kuin hymyillä. Oli kyllä hyvä päätös lähteä. Suuri riski se oli, mutta nyt voi hymyillä vieläkin onnellisempana
Miltäs ne sun suunnitelmat näyttää?
Pahalla akalla menee siis ihan kivasti. Onko sut jo pehmitetty kokonaan, vai vieläkö se prosessi on kesken?
Ei mun suunnitelmat oo oikein liikkunu mihinkään, töitä etin koko ajan ympäri maata mutta ei tahdo tärpätä. Tai tärppäis, mutta mä en muuta uudelle paikkakunnalle jos mulle luvataan sieltä 0-40h/viikossa sopimuksella töitä 3-6kk ajalle.. Tollanen työsoppari on silkkaa vittuilua. Leaderillä olis tehdas myös Vantaalla, ehkä kysyn Herra Iso Herralta tartteeko ne sinne riuskaa työmiestä? Tolla ajatuksella oon leikitelly, toisaalta taas veri vetäis ehkä enemmän pohjoseen päin. Vaikeeta on.
Elämä mua pehmittää ja koventaa, vuorotellen keppiä ja porkkanaa. Mut ei muita pehmityksiä.
Kysele ihmees sitä Leaderin paikkaa, tuut sit mun kans tohon naapuriin reenaileen.P
Ei mun suunnitelmat oo oikein liikkunu mihinkään, töitä etin koko ajan ympäri maata mutta ei tahdo tärpätä.
Mä saan vielä aika pitkälle ansiosidonnaista päivärahaa, eli sen turvin voisin periaatteessa riskin ottaa itekkin.. Mielummin lähden kuitenki töiden perään ku tyhjän päälle.Paha akka osaa olla selkeesti tosi paskamainenkin vielä halutessaan, jopa enemmän kuin ennen. Mutta muutoin kyllä oikein mukavastiElämä mua pehmittää ja koventaa, vuorotellen keppiä ja porkkanaa. Mut ei muita pehmityksiä.
Mähän vannoin aina etten ikinä tuu Kehä Kolmosen sisäpuolelle. Noh, tossa se menee parin kilsan päässä, että justjust ollaan sisäpuolella. Ei tää elämä täällä sen kummosempaa oo ja valitettava tosiasia on, että etelämmässä niitä töitä vaan on enempi kuin pohjoisessa. Ikävää, koska mielelläni näkisin itseni vielä joskus vähän pohjoisempanakin. Toi mun riski tosiaan sisälsi sen, että lähdin tänne vailla työpaikkaa. Kaikki kuitenkin järjestyi, ilmeisesti niin oli tarkoitus ja joskus vaan elämä kantaa. Täällä etenkin tekevälle töitä löytyyKysele ihmees sitä Leaderin paikkaa, tuut sit mun kans tohon naapuriin reenaileen.
Kaiken joutuisin alottaan alusta kun en ketään sieltä tunne, mutta ei se kyllä haittais. Mua rupee risoon nää pikkukylien kuppikuntaset porukat ja samat naamat.
Öitä, pullasudit.