Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo pitkään aikaan heränny tähän tunteeseen, mutta tänä aamuna heräsin. Armoton vitutus. Voi helvetin perkele.
Mulla etä ja jalkapäivä tänään. Vantaa gym!
En oo pitkään aikaan heränny tähän tunteeseen, mutta tänä aamuna heräsin. Armoton vitutus. Voi helvetin perkele.
Söpöä.
Aika saatanan kaukana.
Voi Kairasein, tule tänne. Kettu halii pahanolon ja vitutuksen pois.En oo pitkään aikaan heränny tähän tunteeseen, mutta tänä aamuna heräsin. Armoton vitutus. Voi helvetin perkele.
Epistä! Heti on joku tarjoomas halia, ku naista vituttaa. Missä ne vapaaehtoset on ku miehiä vituttaa?
Voi Kairasein, tule tänne. Kettu halii pahanolon ja vitutuksen pois.
Tai sitten vaihtoehtoisesti laitetaan hammassuojat suuhun, hanskat tassuihin ja käydään vähän nujuamassa :haart:
Voimme myös hautua yhdessä patjavuoren alle taskulampun kanssa ja odottaa maailman putoavan niskaan.
Mulla on kyllä aika kattava halivarasto, että kyllä miehillekin rutistus tarvittaessa liikenee.Epistä! Heti on joku tarjoomas halia, ku naista vituttaa. Missä ne vapaaehtoset on ku miehiä vituttaa?
Tuu haliin.
Mulla on kyllä aika kattava halivarasto, että kyllä miehillekin rutistus tarvittaessa liikenee.
Taisin jossain välissä miettiä jotain bisnesideaakin tästä :D
Ryhmähali?

Aaaws... :vaaleanpunaisiaajatuksia:"I'll just pretend to hug you until you get here"