Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomentaa! Arvakkaas kenen viikonloppu alkaa tänään? :D

:dance2:
Mulla ? :D

No ei, huomenta apinooren jälkeläiset!

Mulla etä ja jalkapäivä tänään. Vantaa gym!

Mulla ? :D

No ei, huomenta apinooren jälkeläiset!

Mulla etä ja jalkapäivä tänään. Vantaa gym!

Mulla mulla.. :D Tänään lepopäiväkin... johan sitä ma,ti ja ke kävi salil jo.. ;)

Sanze, ei sulla vaan voi alkaa joka torstai viikonloppu ei vaan voi!! :)

Heh..kyllä vaan voi muutaman kuukauden.. ;) Tänään ei tarvi tehäkkään ku se normi 7,5h töitä ku teki alkuviikon piiiiiitkää päivää :)

Miten niin yksinkertainen asia kuin aamupalavoileipä oikeilla lisukkeilla voi maistua niin hyvältä? :kuola: Kohta duunailemaan taas! :)

Miau, huomenta vain. Ulkona on synkkää, kylmää, märkää, uujee. Yritän etsiä jotain piristävää biisiä...

Mä yritin tota eilen, niin mulle sanottiin että aurinko on yliarvostettua. Mutta on siellä itseasiassa silti kaunista, otin tosi kauniita kuvia illalla Helsssingistä.

- - - Updated - - -

Huomenta!

Luin ensin että joulupeijaiset! :D Voisihan sitä suunnitella jotain leipomisia(syömisiä) tai vastaavaa sitten loppuvuodesta... ;)

Huomenta! Ei tuokaan mun kohdalla niin outoa olis, mulle sanottiin eilen että käytä tylsää veistä, sattuu enemmän, kun mun työkaveri, tai siis asiakas solvasi mua kahvipöydässä...juu nää suunnittelis:)

Miten niin yksinkertainen asia kuin aamupalavoileipä oikeilla lisukkeilla voi maistua niin hyvältä? :kuola: Kohta duunailemaan taas! :)
Mä olin eilen ihan taivaissa pelkästä jauheliha-riisimössöstä, mums! :D

Voisinpa taas pienen aamulaulun lurauttaa:

Pieni kettutyttö kiipes langalle.
Tuli sade rankka, pikkuketun vei.
Aurinko armas kuivas satehen,
ja pieni kettutyttö kiipes uudelleen.

Foxy, erittäin hieno tuo sun avatar. :)

Mä olin eilen ihan taivaissa pelkästä jauheliha-riisimössöstä, mums! :D

Syön tuota samaa oikeestaan joka päivä, on vaan niin hyvää ruokaa, että kaikki muut ruuat on turhia. Ongelmana tuossa on se, että useasti syön sen koko 300g riisiä + 400g jauhelihaa kerralla vaikka tarkoitus ois alunperin syödä kahdessa osassa

Vittu menin sit lupaamaan että voin jäädä ylitöihin. Joudun oleen täällä kuuteen kirjottamassa jotain vitun tärkeitä lomakkeita... :jahas:

Vittu menin sit lupaamaan että voin jäädä ylitöihin. Joudun oleen täällä kuuteen kirjottamassa jotain vitun tärkeitä lomakkeita... :jahas:

Rahalla saa sit horm.. eikun proteiinia! :D

Vituttaa. Ostin automaatista batterya, ja vahingossa painoin sokeritonta versiota. En ole vielä uskaltanut maistaa, mutta oletettavasti maistuu paskalta :(

Vituttaa. Ostin automaatista batterya, ja vahingossa painoin sokeritonta versiota. En ole vielä uskaltanut maistaa, mutta oletettavasti maistuu paskalta :(
Sehän on ihan parasta. En ole tosin varmaan vuoteen Strippediä juonut.... Tavallisesta jää paskanmaku suuhun, sitä ei voi juua kyllä kun lantrinkina.

Sehän on ihan parasta. En ole tosin varmaan vuoteen Strippediä juonut.... Tavallisesta jää paskanmaku suuhun, sitä ei voi juua kyllä kun lantrinkina.

Maistoin. Aikamoista pissaa, mutta jos tän avulla selviäisi läpi luennon nukahtamatta. Kyllä se tavallinen on paljon parempaa!

^huomaa myös tuo "Postit: 666". Tänään ei ole sun päiväsi!
Oh nouuuuu! Linnoittaudun kotiin koko loppupäiväksi patjojen, tyynyjen ja peittojen alle...
pelastinkohan itseni kuitenkin tällä postilla kun luku muuttuu vai onko peli joka tapauksessa menetetty? :(

Back
Ylös Bottom