Mulla ? :DHuomentaa! Arvakkaas kenen viikonloppu alkaa tänään? :D
:dance2:
No ei, huomenta apinooren jälkeläiset!
Mulla etä ja jalkapäivä tänään. Vantaa gym!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ? :DHuomentaa! Arvakkaas kenen viikonloppu alkaa tänään? :D
:dance2:
Mulla ? :D
No ei, huomenta apinooren jälkeläiset!
Mulla etä ja jalkapäivä tänään. Vantaa gym!
Sanze, ei sulla vaan voi alkaa joka torstai viikonloppu ei vaan voi!!![]()

Miau, huomenta vain. Ulkona on synkkää, kylmää, märkää, uujee. Yritän etsiä jotain piristävää biisiä...
Huomenta!
Luin ensin että joulupeijaiset! :D Voisihan sitä suunnitella jotain leipomisia(syömisiä) tai vastaavaa sitten loppuvuodesta... ;)

Mä olin eilen ihan taivaissa pelkästä jauheliha-riisimössöstä, mums! :DMiten niin yksinkertainen asia kuin aamupalavoileipä oikeilla lisukkeilla voi maistua niin hyvältä?Kohta duunailemaan taas!
![]()
Kiitos muruFoxy, erittäin hieno tuo sun avatar.![]()

Mä olin eilen ihan taivaissa pelkästä jauheliha-riisimössöstä, mums! :D
Vittu menin sit lupaamaan että voin jäädä ylitöihin. Joudun oleen täällä kuuteen kirjottamassa jotain vitun tärkeitä lomakkeita... :jahas:
Sehän on ihan parasta. En ole tosin varmaan vuoteen Strippediä juonut.... Tavallisesta jää paskanmaku suuhun, sitä ei voi juua kyllä kun lantrinkina.Vituttaa. Ostin automaatista batterya, ja vahingossa painoin sokeritonta versiota. En ole vielä uskaltanut maistaa, mutta oletettavasti maistuu paskalta :(
Sehän on ihan parasta. En ole tosin varmaan vuoteen Strippediä juonut.... Tavallisesta jää paskanmaku suuhun, sitä ei voi juua kyllä kun lantrinkina.
Oh nouuuuu! Linnoittaudun kotiin koko loppupäiväksi patjojen, tyynyjen ja peittojen alle...^huomaa myös tuo "Postit: 666". Tänään ei ole sun päiväsi!