Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiku pähkinät lentelee mihin sattuu, eivätkä suostu hetkeä pidempään pysymään näpeissä. Vesivahinkoa en oo vielä aiheuttanu, kovin massiivista ainakaan...

Mitä nää pähkinät tarkottaa tässä metaforassa?? Vai onko sulla for real nut problem?

partypartypartyparty :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitä nää pähkinät tarkottaa tässä metaforassa?? Vai onko sulla for real nut problem?
Ihan niitä oikeita, syötäviä pähkinöitä. Tuo ongelma on kirjaimellisesti se, minkä kirjoitin. Maapähkinät ei pysy sormissa, vaan lentelevät sinne, tänne ja usein tonneki. Enemmän pähkinöitä lattialla ku suussa. Osa putoaa jo alahuuleltaki, sielläki taitaa olla reikä.

Taitaa olla pyykkärin kylmävesiletkukin vaahtokarkilla jossain kanissa :D

quilty as charged.. 'jonkun' piti irrottaa ja vaihtaa ne letkut vaan ei ole nägynt..ehkä samaan rahaan vois tuon mun pihan tosta laittaa..:D Otetaanpa asiaksi nuo letkut:D

Hah, mun urkkakielto päättyy minuutin päästä ja lääkket samoin, ja kuumekin oli vaan pujo:)

Jaahas, makoilemaan voisi lähteä jossain vaiheessa. Huomenna onneksi vapaapäivä...

Voisko joku heittää unihiekkaa tänne kun ei väsytä.

Okei, mä käyn hakee tosta kaapista, kun se Matti-raukka on teljettynä sinne. Ollos hyvä vaan. :)

Mä repeilen yksinäni, koska kuulin just erään herran hurauttaneen partakoneellaan kulmakarvansa pois. Mysteeriksi jää, miksi ja miten, koska yleensä partakone surraa korvassa. Ripsetki oli kuulemma olleet vaarassa.

Yllättävän vaikeaa toi partakoneen käyttö...

Mää voin diilata.

:wtf:

Meijän ystävyys päättyy tähän jos et tarkota takaoven kautta myymistä.

Eikä sul oo sellasia lääkkeitä mitä mä ostaisin :D

- - - Updated - - -

Jaa notta kummal isompi käsi? Hääh? Kui tää pätee pitsoihi?

Näin muuten viimeyönä unta että mul oli näkymätön mersu ja olin osa jotain robomafiagangsterisotaa.. hyi

paperisotaa

:wtf:

Meijän ystävyys päättyy tähän jos et tarkota takaoven kautta myymistä.

Eikä sul oo sellasia lääkkeitä mitä mä ostaisin :D

En mä myykkään, valmistan ne ite ja diilaan. :thumbs:

Back
Ylös Bottom