Ephemeral
Banned
Eikä täällä ole levyraatiketjua olemassa, olis selkeesti tilausta :D
Ihme purnausta jos hyvää musiikkia tulee tuutin täydeltä! Onhan toki levyraatiketjukin mut se on ihan tylsä ketju for real..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä täällä ole levyraatiketjua olemassa, olis selkeesti tilausta :D
Marilize legajuana! Eipäkö miten se meni.. En oo muuten koskaan polttanu pilvee.
Truewannabe, sanoisin.Sähän oot niin truebodari et ihme ettet oo kokeillu. Sun pitäis ottaa arskasta mallia!
Ihme purnausta jos hyvää musiikkia tulee tuutin täydeltä! Onhan toki levyraatiketjukin mut se on ihan tylsä ketju for real..
Ja täs voi vaa pistää biisejä soimaa eikä tarvii arvostella :tanssivabansku:
- - - Updated - - -
Joko tää tuli
[video=youtube_share;HcXNPI-IPPM]http://youtu.be/HcXNPI-IPPM[/video]

Mitä se yks muuten puhu itkusta pitkästä ilosta? Ihme horinaa.. Arkiviikko tulossa ja saa taas töitä tehdä 5 päivää = cool ja sen jälkeen on viikonloppu ja voi taas ryypätä ainakin 2 päivää = cool. Missä menin vikaan? Vai oliko se sittenkin eight days a week kuten Remu höpötti??
Pitäkää tunkkinne ja ganjanne, ny sitä unta.
Vai sanoks se et do you wanna dance?
Oonkohan mä oikeesti se Ice Agen orava?
Siltä kovasti vaikuttaa. Tai ehkä mä olen ollut tietämättäni mallina sen käytökselle?Khyl. Ainakin todennäköisesti.
Siltä kovasti vaikuttaa. Tai ehkä mä olen ollut tietämättäni mallina sen käytökselle?
Eiku pähkinät lentelee mihin sattuu, eivätkä suostu hetkeä pidempään pysymään näpeissä. Vesivahinkoa en oo vielä aiheuttanu, kovin massiivista ainakaan...Jahtaat tavoittamatonta ja aiheutat ohessa mittavan vesivahingon????