Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Chillailua:

Toiki ilmeisesti suomalainen tuottaja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jep pointti oli se et joku wow ei saatana.

Uutisissa oli juuri, että suomalaisilla peliyhtiöillä on työvoimapulaa, joten kaikki tietokonenörtit sinne hakeutumaan. :D Osaajia ei kuulemma riitä tarpeeksi. Kyllähän noita pelejä sen verta nykyään pelataan, että ei ihmekkään jos se ala työllistääkin.

Perhana kun ne ei nämä muuttolaatikot itestään tyhjene millään. Eikä kodinkoneet asenna itse itseään. Sietäis kyllä minun mielestä. Taitaa olla pyykkärin kylmävesiletkukin vaahtokarkilla jossain kanissa :D Ja tiskarin tieltä pitäis jaksaa repiä yks kaappi irti. Huoh mitä touhua.

Uutisissa oli juuri, että suomalaisilla peliyhtiöillä on työvoimapulaa, joten kaikki tietokonenörtit sinne hakeutumaan. :D Osaajia ei kuulemma riitä tarpeeksi.

Aika harvasta perusnörästä on peliteollisuuden tehtäviin. Monesti vähän eri tason osaamista vaaditaan kuin mitä vaikka jonain Nokian rivikoodarina.

Aika harvasta perusnörästä on peliteollisuuden tehtäviin. Monesti vähän eri tason osaamista vaaditaan kuin mitä vaikka jonain Nokian rivikoodarina.

Jep, tietysti. Mutta aina voi lähteä kehittämään osaamistaan tuohon suuntaan jos kerta siellä on työvoimapulaa (tällä hetkellä).

Aaargh, jalat velliä... Hc-reeniä haittasi ilmeisesti venähtänyt persse, mutta tulipa noita pari tuntia veivattua. Solana oli kiva paikka.

Vittu, pitäs lähtee salille. Voi olla et mun kovista jalkatreeneistä tuleekin vähä kevyet. On ollut alaselkä vähän jämerän olonen pari päivää kovien mavesarjojen jälkeen ja ihan ku jalkakin ois tuntunu puutuneelta välissä.. voi olla et ollu vaan pakara jumissa toisaalta.

Jep, tietysti. Mutta aina voi lähteä kehittämään osaamistaan tuohon suuntaan jos kerta siellä on työvoimapulaa (tällä hetkellä).

Ainahan voi, mutta sitten on se reaalimaailma, jossa suurin osa väestä on lahjoiltaan varsin keskivertoa. Ei se "peliteollisuus" taida vetää kuitenkaan niin merkittäviä määriä muutenkaan. Marginaalitouhua.

Uutisissa oli juuri, että suomalaisilla peliyhtiöillä on työvoimapulaa, joten kaikki tietokonenörtit sinne hakeutumaan. :D Osaajia ei kuulemma riitä tarpeeksi. Kyllähän noita pelejä sen verta nykyään pelataan, että ei ihmekkään jos se ala työllistääkin.

Taitaa alan nörtit keskittyy mieluiten kaikkee muuhun alan hifistelyyn kuten verkkojen ja laitteiden kehittelyyn jne. Ainakin mitä tossa justiin kuulin yheltä alan opiskelijalta että noi 1-2 gigaset langattomat verkot mm. aika kiehtovia. Kuulin tänää aiheesta niin jänniä juttuja ettei netissä uskalla enempää kertookaa :D

Ja vitut nyt mitää chillout-biisejä ku kunnon rokkenrollia ja buustia RHP-päivään :rock:
[video=youtube_share;75ldAzjbHC0]http://youtu.be/75ldAzjbHC0[/video]

Ihan tolkuttoman kova biisi!! Soittakaa saatana perässä ni pääsette mun bändii.

No ei mul nyt oo bändii... fuuuuck

Eipä hirveesti. Pientä vieraskoreutta tais olla. Kyllä ajasta osa meni myös paikallisten laitteiden ihmettelyyn. Mutta nyt...älkää kukaan enää pakottako mua nousemaan tästä sohvalta.

Viikon päästä olisi yhteiset pihatalkoot ja kävin ilmoittautumassa, samalla kerroin stalkkeri naapurinsedälle muuttoaikeistani, joka totesi siihen: ei hyvä juttu, oon kuulema ollut niin kivan hiljainen naapuri ja nyt tietysti tähän mun tilalle muuttaa joku meluava juoppo tai pariskunta viiden räksyttävän koiran kanssa!! :D:D

Back
Ylös Bottom