Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä sataa taas vaihteeksi kaatamalla
? Eihän siellä sada ikinä...Se oli perjantaijapoikamies. Kuuleeko muut, mutta aivan niinku keskikaljakuppilan soidinkutsu kuuluis vaimeasti, mutta silti voimakkaasti puoleensa vetäen? Ehkä en jaksa mennä sinnekkää, ku väsyttää.
Kaikkihan me ollaan loman tarpeessa, yleisin tarve lienee yksi päivä lisää.Viikonloppu!!! Oon niin loman tarpeessa. :D
Tuo suklaata. Unohin ostaa.Nyt mää lähen kyllä kauppaan.
Tarviiko teille tuoda mitään?
Sitä ei tartte kaupasta ostaa, mulla on tossa noin kilon pussi sveitsiläisiä maitosuklaanappeja jotka toin töistä. Ne on ollu tossa kuukauden, oon syöny tasan nolla kappaletta. Ällöttää koko paska nykyään :DTuo suklaata. Unohin ostaa.
Yök, mitään sveitsiläistä. Fazeria! Tai jos ei Fazeria niin Dajmia tai Kinder Buenoa.Sitä ei tartte kaupasta ostaa, mulla on tossa noin kilon pussi sveitsiläisiä maitosuklaanappeja jotka toin töistä. Ne on ollu tossa kuukauden, oon syöny tasan nolla kappaletta. Ällöttää koko paska nykyään :D
Nyt mää lähen kyllä kauppaan.
Tarviiko teille tuoda mitään?
Unohdin ostaa vessapaperia kaupasta ja olisi vika rulla menossa. Hävettää mennä ostamaan vain sitä tuolta kaupasta, kun ne kattoo kuitenkin, että tulin kuolaamaan sitä hottiskassaa.