Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinno mulla sentään ei nukkumaankäyminen viivästy internetin takia jos on esim töihin herättävä. Jos vähänkin on luppoaikaa niin heti koneelle eikä tuu mielenkään esim siivota tai viedä ees roskia tms tavan arkiasioita. Silmissä pelkkä internet internet internet INTERNET INTERNET INTERNET!!! Aina pakko selata jotai typeriä uusia tredejä ja vittuuntua typerien ihmisten typeriin mielipiteisiin vaikka esim niinkin vittumaisesta hommasta kun imuroimisesta, jota vihaan ylikaiken, sais enemmän mielihyvää.

Öitä! Ei pysy enää silmät auki niin parempi mennä suosiolla nukkumaan...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitto ku safkat menee suoraa lihaksiin. Kauhia pumppi ja hiki. Rentonaki näkyy palat vatsasta vaikka masu pullottaa.

Huomenna tää taas on niin loppu.

Taidan mennä nukkuu.. pikkusen silmiä painaa.

Joo, tänään tein olkapäät. Muuten ois ollu ihan ok mut taas vipareita tehdes oikee sivuolkapää jumiin. No sit koitin myös pystysoutua mikä ei oo koskaan kulkenu niin siitä solisluun pään jänne jumiin. Sen jälkeen olikin vitun mahtavaa hakata kaikki sarjat loppuun ja nyt on olkapää jumissa. Onneks ei oo sentään kipeenä, ehkä toi paranee huomiseks. Lisäks mua rupes vituttaan sen verran et päätin ettei huomenna olekaan lepopäivä vaan vitun kovat jalkatreenit.
en tajuu miks ees poikkesin mun vakio ohjelmasta kun se on toiminu hyvin tähän mennes.. no noi viparit kyl kuului siihen mut tänään siellä oli yks äijä jolta kysyin vähä tekniikasta... ei ois ehkä pitäny kysyä. eiku joo, kokeilin mä myös vielä skullkrusher/pullover hybridiä mutkatangolla. mä tein tota joskus tosi kauan sitten paljon mut olin unohtanu sen jo lopullisesti.. ihan ok liike.

Vittu mitä pahveja mä sanon hohhoijjaa... Keilapallo perseesee ja täyskaato vttusaatna. Taidan mennä nukkuu "tms"

Alahan mennä. Pakko itsekkin kohta kellahtaa, että paranee edes joskus pöpöistä. :zzzz: Huomenna vauhtirikas päivä tiedossa...

Alahan mennä. Pakko itsekkin kohta kellahtaa, että paranee edes joskus pöpöistä. :zzzz: Huomenna vauhtirikas päivä tiedossa...
tumblr_lhghqhs33W1qar5ue.gif

Ei oo mitään asiaa tänne, mut tehään näin.

Uutta Billy Talenttia.

EDIT: Huijasin Slaardin tykkäämään Billystä! :evil:

Mua harmittaa joskus suunnattomasti että Gösta kuoli niin nuorena.

Mä oon ainakin Starbar-planeetalta. Tai Kinder, ihan miten vain... maailmassa ei oo kuin hyvää suklaata!

Back
Ylös Bottom