Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itsehän en ole nörtti, mutta mun on pitänyt monta kertaa kysyä että onko toi sun nikki Toad as in Toad for Oracle? :)

Ei itse asiassa. Nimimerkkiä miettiessä muistin juuri katsoneeni Disneyn piirretyn "The Adventures of Ichabod and Mr. Toad", joten jostain kumman syystä sain tuosta idean nikkiin. :D

Ei oo nähty, itsehän syön ysiysi rosenttisesti kinkka, anan ass, aurajusto hyva hyva pitsa.

Mistäs me sitte keskusteltais jos ei sua saa kiusata?

Mutta onhan täällä paljon nuorempia ja vetreämpiä uhreja, voitte kiusata niitä vaikka?

Ehti se tosin kyllä tölväistä että osta uudet pillifarkut, noissa roikkuu vyötärö ja perse kun on liian isot. Realismi pitää kuitenkin aina muistaa:D

Mulla käy melkein kaikki housut isoiksi ja roikkuu sieltä sun täältä kun on paino tippunu taas entisestään. Vaatteet päällä 59kg. VMP says I! Kuihdun kokonaan. Onneks on tota pitsaa tossa.

Mulla käy melkein kaikki housut isoiksi ja roikkuu sieltä sun täältä kun on paino tippunu taas entisestään. Vaatteet päällä 59kg. VMP says I! Kuihdun kokonaan. Onneks on tota pitsaa tossa.

No joo sama, onneksi hameet voi kiskoa silleen lantiolle vaikka olis isoja, tosin osa tulee kyllä lantiostakin yli. Mulla taitaa sentään olla 4 kg enemmän:) Mut oon 4 cm pidempi, eikös se niin ollu:D

- - - Updated - - -

Mikä ihmeen vaahtokarkkipitsa?

Jonkin pizzerian mainoksessa telkkarissa, itsehän en oikein syö pizzaa niin en sen enempää tiiä. (Paitsi jos ite teen, se on hyvää)

Mutta onhan täällä paljon nuorempia ja vetreämpiä uhreja, voitte kiusata niitä vaikka?

Selvä. Väsyttää vaan niin raakasti, että en mä ainakaa jaksa uusia ruveta yrittämään. Sun kans ku avattiin pää jo eilen nii olis voinu jatkaa. Mutta en mä kyllä olisi jaksanukkaa ny ku rupesin tarkemmin miettimään.

Se oli perjantaijapoikamies. Kuuleeko muut, mutta aivan niinku keskikaljakuppilan soidinkutsu kuuluis vaimeasti, mutta silti voimakkaasti puoleensa vetäen? Ehkä en jaksa mennä sinnekkää, ku väsyttää.

Ootte siirtäneet ne mulle. :( Samat vaatteet mahtuu kyllä mutta ihan pullea olo. Lohtua ehkä antaa se ettei housukoko ole enempää kun 34, mutta ei voi mitään kun jenkkakahvat on kasvaneet. :( :( :(

Selvä. Väsyttää vaan niin raakasti, että en mä ainakaa jaksa uusia ruveta yrittämään. Sun kans ku avattiin pää jo eilen nii olis voinu jatkaa. Mutta en mä kyllä olisi jaksanukkaa ny ku rupesin tarkemmin miettimään.

Se oli perjantaijapoikamies. Kuuleeko muut, mutta aivan niinku keskikaljakuppilan soidinkutsu kuuluis vaimeasti, mutta silti voimakkaasti puoleensa vetäen? Ehkä en jaksa mennä sinnekkää, ku väsyttää.

Joo pään aukominen mulle ei ole koskaan hyvä idea. Mee vaan sinne kuppilaan:D mutta puhu jollekin tällä kertaa:D

Btw. mitä tapahtuu jos vaahtokarkille aukoo liikaa päätään?

Ajattelin tehdä tänään illalla pitsaa. Jauhelihaa, pekonia, herkkusieniä, mozzarellaa ainakin täytteeksi :kuola:

No joo sama, onneksi hameet voi kiskoa silleen lantiolle vaikka olis isoja, tosin osa tulee kyllä lantiostakin yli. Mulla taitaa sentään olla 4 kg enemmän:) Mut oon 4 cm pidempi, eikös se niin ollu:D

Mä käytän tosi vähän hameita, oon 99% farkkuihminen. On mulla sit yhdet liituraitahousut mitkä ei oo kyl ikinä pettäny mua. Ne näyttää aina hyvältä, painoin sit 55 tai 65. Testattu on. Miksei farkut vois olla yhtä maagisia?!

Ja joo, mites ne sentit menikään, en mä muista enää :D Tuu käymää joku päivä, saat hupparis takaisin. Tai sit viimestään tupareissa ;)

Mee vaan sinne kuppilaan:D mutta puhu jollekin tällä kertaa:D

Selvä, menen jos en nukahda. Puhumisesta en lupaa mitää, eli uskon että keskiout vie voiton kilpailussa juttelun ja nautiskelun väliltä.

Btw. mitä tapahtuu jos vaahtokarkille aukoo liikaa päätään?

Ajattelin tehdä tänään illalla pitsaa. Jauhelihaa, pekonia, herkkusieniä, mozzarellaa ainakin täytteeksi :kuola:

Trust me, et halua kokeilla.

- - - Updated - - -

Mä käytän tosi vähän hameita, oon 99% farkkuihminen. On mulla sit yhdet liituraitahousut mitkä ei oo kyl ikinä pettäny mua. Ne näyttää aina hyvältä, painoin sit 55 tai 65. Testattu on. Miksei farkut vois olla yhtä maagisia?!

Ja joo, mites ne sentit menikään, en mä muista enää :D Tuu käymää joku päivä, saat hupparis takaisin. Tai sit viimestään tupareissa ;)

Mä tykkään kyllä molemmista, ja kesällä mekoista. Mut tosiaan ärsyttävää että kaikki pitäis pienentää :(Joo, itseasiassa olin aatellut että kun mulla on niitä suklaita ja pitäis tehdä niistä niitä keksejä ettei ne mee pilalle, niin voisin pitää jotkin espoon-vantaan alajaoston kahvit taas ehkä någon söndag tässä?

- - - Updated - - -

Selvä, menen jos en nukahda. Puhumisesta en lupaa mitää, eli uskon että keskiout vie voiton kilpailussa juttelun ja nautiskelun väliltä.

Kandee sitten nukahtaa ennenkuin ehdit sinne kuppilaan, muuten ne kyllä kärrää teitin ulos sieltä.

Joo, mä meenki heti töiren päälle, kerkee jo ysiksi kotio nukkumaan. Kätevää!

Nyt mä olen officially hygieeninen. Sen kunniaks kädet pumppiin.

Viikonloppukin käsillä, pitää tänään illalla yrittää aikatauluttaa hommat kondikseet jos meinaa jotain sosiaalistaki tehdä.

Oon into piukeena suunnitellut kaverin huomisia synttäreitä, hän ei tiedäkkään vielä mihin mun kanssa joutuu! Käyn varastamassa hänet huomisaamuna ja lähdemmä seikkailemaan. :) Yllättäminen on kivaa.

:dance:

Perjantai enkä aio tehdä mitään...paitsi syödä

ScreenShot067-142x150.jpg

Mitäs viikonloppuna? Jotain riettauksia teillä on tietysti mielessä.

:rolleyes: Se selviää huomenissa. Jotain erikoisempaa tekemistä kuitenkin, riippuen suostumisesta. ;) Muuten aion kyl lepäillä flunssaa veke.

Varmaan joku vihje taas jostain ylemmältä taholta. Koko päivän paistanu aurinko ja kun päätin ennen kauppareissua vähän käveleskellä ympäriinsä ja tsekkailla mestoja niin samantien ripautti vettä. Pääsin sisätiloihin niin aurinko alko taas paistaa. Jos tohon terangille uskaltais hengaamaan, siinä kun on katoskin. Ei ehkä edes kastuis vaikka joku yrittäis taas kusta niskaan.

Back
Ylös Bottom