Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tottakai oon lähössä ;) Eipä tää "pupu" kai mitään erikoista :D

Kun kohdataan niin Karjala. Ei vaan, yritän tällä kertaa pitää promillet alle kolmen niin muistaakin jotain, muuten menee käytännössä risteily harakoille pupu. Toi on vaan niin hauskaa kutsua nuorta naista pupuksi, minä härski vanha äijä;)

SEAGRAM on kyllä sellanen happy little boozer että oksat pois ja persekarvat lakoon :dance2:

Harvoin saanut niin pirteetä ja iloista vastaanottoa kun sinkkumiitissä silloin :D "EPHE!! Hyvä ku jätkäki pääs tulemaan! Nonii!! :kippis1:"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mites kävi HOOKin kanssa, ku muut meni syömää? :rolleyes:

En oikeesti tajua, sillä vitun turkkilaisella oli joku helvetin asenne ongelma mua vastaan vaikka en ikinä aikaisemmin ole käynyt sen räkälässä. Auko päätään että olin juonut pihalla kaljaa, vittuuko se sille kuuluu. Tais olla vaan kateellinen kun olin niin näyttävässä seurassa:D

En oikeesti tajua, sillä vitun turkkilaisella oli joku helvetin asenne ongelma mua vastaan vaikka en ikinä aikaisemmin ole käynyt sen räkälässä. Auko päätään että olin juonut pihalla kaljaa, vittuuko se sille kuuluu. Tais olla vaan kateellinen kun olin niin näyttävässä seurassa:D

HEh... no mut olitha sä ny jo sillon aika päissäskin :D Kai mä alan keskittyy vaa tohon leffaan ja suljen pakkiksen. Laitaha sinäki nelonen päälle :D öitä.

OIJOI! Neloselta alkaa toimintatorstain elokuvana From Paris With Love :) Suosittelen kaikille! Travoltalta aika erilainen roolisuoritus :D

E. Kride kai oot jo kattellu ton?

En ole. Ilmeisesti olet edelleen ainoa, joka tuosta tykkäsi, ainakin sen perusteella kun silmäilin aikoinaan pari arvostelua. On se kuitenkin tuolla korvan takana, jos joskus iskee tylsyys.

Työviikko olis ny taputelu, huomenna joku hygieniapassi-koulutus. Millanen toi on, pitääkö siellä olla hereillä?

Oikeen koulutus? :D Kui tyhmänä sun työantajas sua pitää? :D Siinä testissä kysytään suurinpiirtein, että saatko niistää kalanväliin tai räkästä riisiin vähän maustetta

Back
Ylös Bottom