OIJOI! Neloselta alkaa toimintatorstain elokuvana From Paris With LoveSuosittelen kaikille! Travoltalta aika erilainen roolisuoritus :D
E. Kride kai oot jo kattellu ton?
Mitä pupu? Kai oot laivalle lähdössä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OIJOI! Neloselta alkaa toimintatorstain elokuvana From Paris With LoveSuosittelen kaikille! Travoltalta aika erilainen roolisuoritus :D
Mitä pupu? Kai oot laivalle lähdössä.
Tottakai oon lähössä ;) Eipä tää "pupu" kai mitään erikoista :D
Kun kohdataan niin Karjala. Ei vaan, yritän tällä kertaa pitää promillet alle kolmen niin muistaakin jotain, muuten menee käytännässä risteily harakoille.
Nii no jos ees yrität päästä laivaan noin alkuun.. :D heh
No hei, en mä nyt niin asteella ole,kai:dance2:

No mites kävi HOOKin kanssa, ku muut meni syömää?![]()
En oikeesti tajua, sillä vitun turkkilaisella oli joku helvetin asenne ongelma mua vastaan vaikka en ikinä aikaisemmin ole käynyt sen räkälässä. Auko päätään että olin juonut pihalla kaljaa, vittuuko se sille kuuluu. Tais olla vaan kateellinen kun olin niin näyttävässä seurassa:D
HEh... no mut olitha sä ny jo sillon aika päissäskin :D Kai mä alan keskittyy vaa tohon leffaan ja suljen pakkiksen. Laitaha sinäki nelonen päälle :D öitä.

Työviikko olis ny taputelu, huomenna joku hygieniapassi-koulutus. Millanen toi on, pitääkö siellä olla hereillä?
Ai perhana, en mä kyllä tyhmä oo. Vaadinkin sen passin suoraan kouraan ilman kommervenkkejä, kiitos vinkistä.Oikeen koulutus? :D Kui tyhmänä sun työantajas sua pitää? :D Siinä testissä kysytään suurinpiirtein, että saatko niistää kalanväliin tai räkästä riisiin vähän maustetta