Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Amme on kyl kiva. Pitäis ostaa sellanen keltanen ankka ja kylpyvaahtoo. Sit kuorrutan itteni vaahdolla (pään päälle korkea keko vaahtoa) ja sit kvaakutan ankan kanssa.
Mä oon aina halunnut kylpyammeen, tähän mennessä yhdessäkään asunnossa ei ole sitä ollut -Nyyh.
Mutta mulla on pieni keltainen kumiankka, jolla on aurinkolasit - "Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille" :D

Siskollani oli semmonen vanhanmallinen amme jossa pysty ottaa suihkut seisaalteen ja siihen tuli verho eteen.
Vittu mulle riitti suihkut siinä kun löysin itteni lattialta makaamassa verho päällä ja otassa kuhmu.
Ei enää ikinä! :)

Siskollani oli semmonen vanhanmallinen amme jossa pysty ottaa suihkut seisaalteen ja siihen tuli verho eteen.
Vittu mulle riitti suihkut siinä kun löysin itteni lattialta makaamassa verho päällä ja otassa kuhmu.
Ei enää ikinä! :)

Ihanan semikiukkuinen viesti, mutta toi hymiö oli parasta lopussa. :D Sori, oon vähän väsynyt. :lol2: Mulla ollu kans samanlainen amme, mutta en onnistunu ihme kyllä koskaan siinä liukastumaan tms. Mutta jännitystä oli joka kerta!

Mä oon aina halunnut kylpyammeen, tähän mennessä yhdessäkään asunnossa ei ole sitä ollut -Nyyh.
Mutta mulla on pieni keltainen kumiankka, jolla on aurinkolasit - "Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille" :D

Voit tulla mun luo kylpemään :)

Huomenna perjantai!!11!!1!11!

its-friday-fuck-this-shit.jpg

Yli 2 vuotta ammeellisessa kämpässä eikä kertaakaan kylvyssä

Mä asuin tosiaan kolmisen vuotta enkä myöskään kylpeny. :D Jotenki ei himota lillua vedessä sen kummemmin, kun suihku hoitaa asiansa paremmin. Porealtaat sitten uimahalleissa yms. erikseen...

Opiskeluaikana mullaki oli amme, mutta mä pyykkäsin siinä. Aika huonoa jälkeä tuli, ihottumat pesuaineesta kyynärtaipeeseen muunmuassa. Huono pyykkäämiseen..

Joskus taisin kylpeäki, mutta sitte kutitti munia. Väärät jauhot..

Ihanan semikiukkuinen viesti, mutta toi hymiö oli parasta lopussa. :D Sori, oon vähän väsynyt. :lol2: Mulla ollu kans samanlainen amme, mutta en onnistunu ihme kyllä koskaan siinä liukastumaan tms. Mutta jännitystä oli joka kerta!

Hahhahhaa näyttääpä muuten oikeesti tyhmältä toi mun viesti. :)
No mutta pointti tuli selväks! Hengenlähdön sieltä saa.

Voi perkele huomenna verikokeet ja en muistanu tehdä iltatankkausta.. 12 h syömättä pitäs olla, nyt siihen ois 10 ja ½ tuntia, en usko et mitää väliä ois vaikka viel söisinki, mut mutsi ei kuulemma haluu maksaa verikokeista "turhaan":rolleyes:

Söin tosiaan viimeks 5 tuntia sitten muutenkin..

Kuinka monet villasukat täytyy laittaa pällekkäin että lämpenee jalat... :jahas: Pikkasen meinaa taas palella, hrrrrrrrh. :evil: Ja ei ole vielä edes talvi tai kunnolla syksy. Huomenna kiskon taatusti aamusta kunnon vanhan tuulipuvun päälle kun lähden tallustelemaan töihin! :D

Hyvää iltaa.

Hmm, olen kyllä kesäihminen henkeen ja vereen mutta nyt kun olisi siisti lumikerros jokapaikassa, lumi narisisi kenkien alla, aurinko paistaisi senverran kirkkaana että saisi aurinkolasit päässä kävellä pihalla, pakkasta olisi 10-20 astetta, toivon sitä niin saatanasti enempi kuin tätä säätä. Sataa sataa ropisee..

Hmm, olen kyllä kesäihminen henkeen ja vereen mutta nyt kun olisi siisti lumikerros jokapaikassa, lumi narisisi kenkien alla, aurinko paistaisi senverran kirkkaana että saisi aurinkolasit päässä kävellä pihalla, pakkasta olisi 10-20 astetta, toivon sitä niin saatanasti enempi kuin tätä säätä. Sataa sataa ropisee..

Ei ole kyllä lumea pätkääkään ikävä. Mutta silti kuulin jokunen aika sitten hyvän uutisen: täällä tulee lunta noin kahden viikon ajan talvella, ja siksi aikaa kanaalit jäätyvät, ja niihin pääsee luistelemaan. Varmaan aika makeeta hommaa.

Voi perkele huomenna verikokeet ja en muistanu tehdä iltatankkausta.. 12 h syömättä pitäs olla, nyt siihen ois 10 ja ½ tuntia, en usko et mitää väliä ois vaikka viel söisinki, mut mutsi ei kuulemma haluu maksaa verikokeista "turhaan":rolleyes:

Söin tosiaan viimeks 5 tuntia sitten muutenkin..

Ei siihen syömättömyyteen kuole. :D Muistaa vaan sitten ku alkaa syömään, että saattaa tulla sellainen oksettava olo, ku verensokerit nousee yhtäkkiä. Aina kokeiden jälkeen käyny sama juttu.

Kuinka moni on käynyt sissipaskalla, mihin pyyhit? Itse sanomalehteen. Frendi paskasi huppuunsa:lol2:

Ei siihen syömättömyyteen kuole. :D Muistaa vaan sitten ku alkaa syömään, että saattaa tulla sellainen oksettava olo, ku verensokerit nousee yhtäkkiä. Aina kokeiden jälkeen käyny sama juttu.

Niin no mitään ongelmaahan tässä ei ole jos oisin ees muistanu illalla syödä jotain, mutta nyt jo armoton nälkä iskee kun viimeks viiden maissa syöny..:)

OIJOI! Neloselta alkaa toimintatorstain elokuvana From Paris With Love :) Suosittelen kaikille! Travoltalta aika erilainen roolisuoritus :D

E. Kride kai oot jo kattellu ton?

Back
Ylös Bottom