Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tottahan toki! Saanko luvan ja sitten mennään! :dance2: (muuvit hallussa)Huomenta!Aurinko paistaa, fiilis on hyvä. Lähtis hakeen kengät postista, kävis salilla ja lähtis reissuun. Sunnuntaina vasta takas duuniin. Tanssitaanko vähä? Tanssitaan!
Tottahan toki! Saanko luvan ja sitten mennään! :dance2: (muuvit hallussa)
Sain vaihteeksi hurautettua yhden kaverin salille ja kovasti meinasi että parin päivän päästä uudelleen.
Tänään on se parin päivän päästä. Sain viestin: "Voinko mä tehdä siellä salilla mitään kun mua sattuu joka paikkaan?" :D
Ystävällisesti kerroin että sillä se lähtee millä on tullutkin eli tänään taas mennään, vastaus: "Hyvä!"
-Hehe, PT-kettu :whip:

Vielä kun joku tekis mun työt.Menitkö syömään vai jäähdytteleen munia?Panin niin paljon että meinasin pyörtyä matkalla sängystä jääkaapille.
Panin niin paljon että meinasin pyörtyä matkalla sängystä jääkaapille.
On ne hassuja nuo koirat, kun niille tulee tommonen villi, kun ne sattuu kastumaan. Tai siis villeys iskee sitten, kun pitää kuivata ittensä. Vähästä nekin on ilosia. :D Ei ihan samoja fiiliksiä itellä suihkun jälkeen.
Menitkö syömään vai jäähdytteleen munia?
Aamuputroa ja erkkulia ja banskulaa poskeen ja kohta sit rautaa rääkkäämään :P wihii, aurinko paistaa ja elämä hymyilee ja silleen! :D
- - - Updated - - -
Edit. Höh, heti tuli takaisku: olinkin eilen popsassu vikan banskun nyyh :(
Mulla on luvassa ihan normipäivä, mutta ei tuo sade kyllä mieltä ylennä. Näinä päivinä sitä aina kiittää itteensä ettei oo ulkohommissa.Pitkä päivä luvassa ja rankkasade ulkona ei piristä yhtään. :jahas:
Täällä paistaa aurinko :D