Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Puudutusta? :D Ihanko oikeasti?
Mua hirvittää jo valmiiksi ihan hulluna, mutta tänään ei pitäis olla kuitenkaan enää yhtä paha ku viimeksi. Ja kun se jälkiolo huimauksineen kesti pari päivää. :( Siihen ei kyllä puudutuksetkaan ois auttaneet.

Joo, mutta se tarjos puruluuta:jahas: Sattui vaan niin sairaasti että ei ollut itku kaukana, en pystynyt ollenkaan pysymään paikoillaan koska sattui niin paljon. Hyvin kaukana jostain rentouttavasta intialaisesta päänhieronnasta sanoisin.

Tuo ei kuulosta enää hieronnalta. Mitä sinulle on oikein tehty?

Avattiin joku hämärä lihas, en nyt muista sen nimeä. Se joka aiheuttaa limapussintulehduksen jos on jumissa, onko sellainen olemassa kuin suojakalvon jännittäjä, tai jotain sinnepäin..

^Nyt on vasta torstai, säästä perjantaijutut huomiselle :D

^Nyt on vasta torstai, säästä perjantaijutut huomiselle :D

Ei siinä ollut mitään hauskaa, koitapa omalle kohalle..

No e! En haluu, että mun hämärään suojakalvon jännittäjään kosketaan kovakouraisesti.

No te nyt saatte väännettyä ihan mistä tahansa pervoa:jahas:

No enpä arvannut että vois lähteä näin väärille raiteille kun sanoin että hieronta sattuu aivan helvetisti. Olette aika ärsyttäviä sanoisin.

On ne hassuja nuo koirat, kun niille tulee tommonen villi, kun ne sattuu kastumaan. Tai siis villeys iskee sitten, kun pitää kuivata ittensä. Vähästä nekin on ilosia. :D Ei ihan samoja fiiliksiä itellä suihkun jälkeen.

Tuota voisikin kokeilla joskus ite, kyllähän se suihku piristää ja sitten on kivaa kuivatella! :D Välillä meidän yksi seko saliohjaaja villiintyy riehumaan (myös) pukkarissa, kerran näin tän tädin tanssivan puolialasti ja laulavan, tykkää vissiin muutenkin viettää aikaa suihkussa... ;)

Minäkin haluaisin, että minun limapussientulehdusta ehkäistäisiin hieromalla jäykkiä paikkoja. Ymmärtääkseni thaihieronnassa ollaan keskitytty erityisesti tähän.

Haha, iljettäviä mielikuvia ihmiset täällä vilijelee. :hyvä:

Tuota voisikin kokeilla joskus ite, kyllähän se suihku piristää ja sitten on kivaa kuivatella! :D Välillä meidän yksi seko saliohjaaja villiintyy riehumaan (myös) pukkarissa, kerran näin tän tädin tanssivan puolialasti ja laulavan, tykkää vissiin muutenkin viettää aikaa suihkussa... ;)

Mie inhoan olla märkä, vaikka märkänä sitä on melko seksikäs olo.

Ihan totta, mikä helvetin perjantai nyt on?? Te olette kaikki sekaisin. (Paitsi EC, sä olet edelleen kiva.)

^toikin olis ollut paljon hauskempi jos olisit laittanut että you make me a fat panda:D Onkohan mulla liikaa kuumetta, onneksi kohta lääkäriin.

Back
Ylös Bottom