Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lisää Gangnamia

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta! :) Aurinko paistaa, fiilis on hyvä. Lähtis hakeen kengät postista, kävis salilla ja lähtis reissuun. Sunnuntaina vasta takas duuniin. Tanssitaanko vähä? Tanssitaan!
Tottahan toki! Saanko luvan ja sitten mennään! :dance2: (muuvit hallussa)

Sain vaihteeksi hurautettua yhden kaverin salille ja kovasti meinasi että parin päivän päästä uudelleen.
Tänään on se parin päivän päästä. Sain viestin: "Voinko mä tehdä siellä salilla mitään kun mua sattuu joka paikkaan?" :D
Ystävällisesti kerroin että sillä se lähtee millä on tullutkin eli tänään taas mennään, vastaus: "Hyvä!"

-Hehe, PT-kettu :whip:

Tottahan toki! Saanko luvan ja sitten mennään! :dance2: (muuvit hallussa)

Sain vaihteeksi hurautettua yhden kaverin salille ja kovasti meinasi että parin päivän päästä uudelleen.
Tänään on se parin päivän päästä. Sain viestin: "Voinko mä tehdä siellä salilla mitään kun mua sattuu joka paikkaan?" :D
Ystävällisesti kerroin että sillä se lähtee millä on tullutkin eli tänään taas mennään, vastaus: "Hyvä!"

-Hehe, PT-kettu :whip:

Muhaha, tanssiva pt-kettu! :D Mulla on eilisestä treenistä pakarat aika mellevän tuntoset. Eeeexcellent! *taputtaa pieniä karvaisia käsiään* Tänään sit selkäreenii armottomasti! :)

Huomenta!

Jääkaappi tyhjä, kai sitä on kauppaan lähettävä, sitten pyörähdys toimistolla ja iltapäivällä ikeaan shoppailemaan että saa tuon 'kotitoimiston' siedettävään kuntoon :)

Aamuputroa ja erkkulia ja banskulaa poskeen ja kohta sit rautaa rääkkäämään :P wihii, aurinko paistaa ja elämä hymyilee ja silleen! :D

- - - Updated - - -

Edit. Höh, heti tuli takaisku: olinkin eilen popsassu vikan banskun nyyh :(

On ne hassuja nuo koirat, kun niille tulee tommonen villi, kun ne sattuu kastumaan. Tai siis villeys iskee sitten, kun pitää kuivata ittensä. Vähästä nekin on ilosia. :D Ei ihan samoja fiiliksiä itellä suihkun jälkeen.

On ne hassuja nuo koirat, kun niille tulee tommonen villi, kun ne sattuu kastumaan. Tai siis villeys iskee sitten, kun pitää kuivata ittensä. Vähästä nekin on ilosia. :D Ei ihan samoja fiiliksiä itellä suihkun jälkeen.

Jep :D Munkin lapikas saa aina kunnon hepulit, jos oon sen pessy tai turkki on kastunu ulkona :D Se säntää mun sänkyyn piehtaroimaan ja itsekseen siellä murisee ja kurisee ja kieriskelee ja hieroo itseään lakanoihin :D Sateella ulkoa tullessa se saattaa jo rapun matollekin heittäytyä ensi hätään :D

Aamuputroa ja erkkulia ja banskulaa poskeen ja kohta sit rautaa rääkkäämään :P wihii, aurinko paistaa ja elämä hymyilee ja silleen! :D

- - - Updated - - -

Edit. Höh, heti tuli takaisku: olinkin eilen popsassu vikan banskun nyyh :(

suoraan älä sano näin-ketjuun...

Pitkä päivä luvassa ja rankkasade ulkona ei piristä yhtään. :jahas:

Back
Ylös Bottom