Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun entisellä työpaikalla on nainen joka syyttää liikalihavuuttaan kilpirauhasen vajaatoiminnalla ja huonoilla nivelillä. Jännä sairaus se on ku se ohjaa tän naisen kättäki lappaamaa ruokaa lautaselle tuplasti enemmän kun muut naiset ja enemmän kun yksikään niistä toimiston miehistä joiden seurassa aina syö. Joo o, se on toi kilpirauhanen joo.

Mun entisellä työpaikalla on nainen joka syyttää liikalihavuuttaan kilpirauhasen vajaatoiminnalla ja huonoilla nivelillä.
Huonot nivelet + ylipaino onkin sellainen noidankehä, josta ei pääse pois kuin lopettamalla sen tuplasti enemmän kuin muut syömisen. Ihmeen kummasti huonotkin nivelet kestävät paremmin menoa, kun ruho ei paina liikaa.

Sanze, vedä ittes tuohon weakin linkittämään before kuvaan! Noin niinku ex tempore ;)

Niinpä! Kilpparin syyksi jälkeenpäin vaan, niin kukaan ei syyttele!

Huonot nivelet + ylipaino onkin sellainen noidankehä, josta ei pääse pois kuin lopettamalla sen tuplasti enemmän kuin muut syömisen. Ihmeen kummasti huonotkin nivelet kestävät paremmin menoa, kun ruho ei paina liikaa.

Mut onhan se ruoka niin hyvää ja varsinkin se täyteen ahminen et mielummin nauttii siitä ja kärsii ku joka paikkaa sattuu ku ei raajat kanna. Sekin nainen on niin iso et laihtuis pelkällä syömisen vähentämisellä ilman liikuntaa. No, jokainen tehkööt niinkun parhaaksi näkee.

Hitto pitäis ruveta reenaan kaulan koukistajia säännöllisesti, se on ärsyttävää kun niitä ei saa treenata kovaa vaan pitää tehdä tosi kevyesti et sais ne syvät lihakset toimimaan. Tää sen takia et niskan ojentajat, trapzit ja lapaluun kohottajat on nyt suhteessa liian vahvat ja alkanut tulla sellasia ongelmia et jos esim. pyörällä ajaa töyssyyn niin et on leuka pitkällä ja niska ojennettuna niin ne trapzit nykäsee niin kovan yliojennuksen niskaan et nivelet vaan nitisee. Tietty se kans helpottaa kun muistaa pitää leukaa rinnassa koko ajan mut tuntuu tosiaan et toi niska kiristää välillä ihan vitusti..

On! Kävin jo paskalla, ei tarvi kotona tuhlata vettä ja paperia. Lisäksi käyn tänään vielä uimahallilla suihkus! Ja taas säästyy vettä. Mihin tämän kaiken säästyneen rahan kans oikeen joutuu?

Vastaus: kapakkaan!

Olipa ynseä yö, levottomat jalat. Tais tulla vedettyä sittenki treeni perille. Nyt on ihan krooh, mut olis viel dancetunti illalla.

Kolmatta päivää kestävä vitutus laantui viimein tänään ruokkiksella. Saa nähdä kauan tätä autuutta kestää. Tuskin pitkään.

On! Kävin jo paskalla, ei tarvi kotona tuhlata vettä ja paperia. Lisäksi käyn tänään vielä uimahallilla suihkus! Ja taas säästyy vettä. Mihin tämän kaiken säästyneen rahan kans oikeen joutuu?

Vastaus: kapakkaan!

Mä joskus aattelin, että pitäs varmaan tehdä joku hakemus kiinteän vesimaksun alentamisesta kun tuli niin vähän kotona käytettyä vettä.

Tuli aika hyvä mieli kun mua kehuttiin tänään tekemistäni suhteellisen vaikeista ratkaisuista. Enpäs kerro niistä, mutta munaton en ole :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Melko hiljasta että tommoseen uskaltautuis jos jo se että kävelee viereen ja sanoo moi on tekemätön paikka. Eikä ollu edes aivan vieras nainen, ainakaa mulle, sitä en tiedä olisko hän mua muistanu. Tangomarkkinoilla istuttiin terassilla samas pöydäs sanomatta sanaakaan. Sillon jo teki mieli sanoa jotain, mutta ei tullu mitään mieleen vaikka kuinka yritin ottaa neuvvoa antavaa. :höh:

Ei tuu mitää, hikoo vaan!

Toi on kyllä jo taito, jos pystyy istumaan jonkun ihmisen kanssa terassilla samassa pöydässä eikä synny minkäänlaista keskustelua:D

Ja mitähelvettiä sä siellä Tangomarkkinoilla teit?:wtf:

Back
Ylös Bottom