Ephemeral
Banned
Toi on kyllä jo taito, jos pystyy istumaan jonkun ihmisen kanssa terassilla samassa pöydässä eikä synny minkäänlaista keskustelua:D
Onko tossa jotain ihmeellistä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi on kyllä jo taito, jos pystyy istumaan jonkun ihmisen kanssa terassilla samassa pöydässä eikä synny minkäänlaista keskustelua:D
Onko tossa jotain ihmeellistä?
Kyllä. Jos siis oletetaan että se pöytä on ollut suhteellisen pieni, niin kuin terassipöydät yleensä tuppaa olemaan.
Näin ollen istut melko lähellä sitä toista hippiä ja jos lipitätte sitä karpalolonkeroa vaikka puoli tuntia niin onhan se nyt aika helvetin outoa jos mitään keskustelua ei synny.
Mulle tuli 10 euron vesilasku, josta 9 euroa oli perusmaksua...Mä joskus aattelin, että pitäs varmaan tehdä joku hakemus kiinteän vesimaksun alentamisesta kun tuli niin vähän kotona käytettyä vettä.
Entäs jos ei vaan ole mitään asiaa? Örgh
On muuten nätti keli, meinasitko lähteä ajelemaan?
Mulle tuli 10 euron vesilasku, josta 9 euroa oli perusmaksua...
Sähkölaskut pistää itkemään, kun suurin osa laskusta on siirtomaksua. Pitäis laittaa katolle joku oma tuulivoimala, joka jaksais tuottaa virtaa jääkaappiin ja tietokoneeseen...
Ja kun laskuista tuli puhe, niin tänään tuli lähemmäs kolmensadan euron Visa-lasku. Että mää rakastan niitä! :')))))))))
Tekeekö Fux mitään muuta kuin bodailua? Käytkö töissä tai koulussa tai jotain?
Sit vedän fishermans friendejä putkeen koko treenin niin niistä saa sokeria ja happi kulkee vähä paremmin.
Ennen vetelin aina jotain nicorettea kaikki treenit putkeen.. tais mennä yleensä joku 3 2mg tablettia yhen treenin aikana.
Sit vedän fishermans friendejä putkeen koko treenin niin niistä saa sokeria ja happi kulkee vähä paremmin.
Käyn myös kakalla useahkosti.
Onks väliä minkä makuisia fisuja vetää?
Diettasin joskus nicoretella, vaikka en edes polta. Dieettiin se toimi.
Ehdottomasti. Ainoastaan se väkevä kelpaa ja sokerillinen. Se sokerittomat maistuu samalta ku ois hengittänyt hyönteismyrkkyä. Itseasiassa se sukraloosi olikin alunperin kehitetty hyönteismyrkyksi ja siitä tuli makeutusaine vahingossa.