Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ehdikkään enää salille ja ulkona sataa vettäkin. :(
<3 Ja ah, syysmyrsky 
Sataa koko viikon.. Lupasi jtn myrskyä pohj-pohjanmaalle ilmeisesti. Puhaltas nyt kunnolla, jos aikoo..
Myrsky repii puita ja taivas salamoi... No saa se vähän ryskätäkkin, en mä pelkää ainakaan!
Se on kyllä siistin näköistä. Olin Keski-Suomessa, kun siellä meni monta kuutiota puuta nurin. Pirun "siistin" näköisiä aukkoja joka puolella metikköä..
Mäki voin kertoa. Meinasin lavvantaina mennä kaks kertaa "juttelemaan" yhelle tytölle, mutta en uskaltanukkaa. Vitsi olin reipas, siitä asti onki ollu pahin vitutus päällä miesmuistiin. Ei kannattaisi yrittää nii ei tulisi pahaa mieltäkää epäonnistumisesta.
Eikun kokeilet ens kerralla sitä väkisinsuutelua, se voisi tehdä neitoon aika lähtemättömän vaikutuksen.
Melko hiljasta että tommoseen uskaltautuis jos jo se että kävelee viereen ja sanoo moi on tekemätön paikka. Eikä ollu edes aivan vieras nainen, ainakaa mulle, sitä en tiedä olisko hän mua muistanu. Tangomarkkinoilla istuttiin terassilla samas pöydäs sanomatta sanaakaan. Sillon jo teki mieli sanoa jotain, mutta ei tullu mitään mieleen vaikka kuinka yritin ottaa neuvvoa antavaa. :höh:
Ei tuu mitää, hikoo vaan!
SIC- vois kertoo meille jotain...Ootko väkisinsuudellu ketää lähiaikoina? :D
Tänään kulki kyllä treenit aivan mahtavasti! Sekä pyöräilyt että salihommat ja näköjään kerkisin mukavasti vähän ennnen vesisadetta kotiinkin :D

En ole :( Olen kyllä fantasioinut lähikaupan kassan yllätyspussailusta, mutta se on vain fantasiaa.
Jumansussut, nyt vasta huomasin, että olet heittänyt User titleen matematiikan jalokiven. Ei ole ihan niin kauniina noin yksirivisenä, mutta menettelee![]()
Tuossa joku aika sitten sen vaihdoin. Valitettavasti joo ei saa ku yhelle riville, mutta tollee latex-koodinahan se on melkeen yhtä hieno. Toi ois muuten siisti ottaa tatuointina vaikka pohkeeseen. Jos siis joskus päätän tatuoinnin ottaa, niin tuossa olis kova ehdokas :D
Oho, olisi kyllä perhanan hieno tatuointi-idea jätkälle.
Mistä helvetin laskukaavoista täällä nyt puhutaan? Mitä toi tarkottaa?