Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitkä duunipäivä ohi vihdoinkin. En ehdikkään enää salille ja ulkona sataa vettäkin. :(

Sataa koko viikon.. Lupasi jtn myrskyä pohj-pohjanmaalle ilmeisesti. Puhaltas nyt kunnolla, jos aikoo..

Myrsky repii puita ja taivas salamoi... No saa se vähän ryskätäkkin, en mä pelkää ainakaan!

Myrsky repii puita ja taivas salamoi... No saa se vähän ryskätäkkin, en mä pelkää ainakaan!

Se on kyllä siistin näköistä. Olin Keski-Suomessa, kun siellä meni monta kuutiota puuta nurin. Pirun "siistin" näköisiä aukkoja joka puolella metikköä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on kyllä siistin näköistä. Olin Keski-Suomessa, kun siellä meni monta kuutiota puuta nurin. Pirun "siistin" näköisiä aukkoja joka puolella metikköä..

Jeps, toi Ted-leffa pitäis muuten käydä katsomassa, kuulemma ihan hauska. Onneksi täällä ei sentään hirmumyrskyjä oo kuten muualla maailmaa!

Kyllä täällä Yyterin rannalla ainaki myrskyää jo... Kauhee tuuli. Tai siis ainahan täällä tuppaa näemmä tuuleen, mutta ny sillai reippaalla otteella.

Vokot meet sit ens kerralla jutulle rohkeesti ni ei jää vituttaan :)

Mäki voin kertoa. Meinasin lavvantaina mennä kaks kertaa "juttelemaan" yhelle tytölle, mutta en uskaltanukkaa. Vitsi olin reipas, siitä asti onki ollu pahin vitutus päällä miesmuistiin. Ei kannattaisi yrittää nii ei tulisi pahaa mieltäkää epäonnistumisesta.

Eikun kokeilet ens kerralla sitä väkisinsuutelua, se voisi tehdä neitoon aika lähtemättömän vaikutuksen.

Eikun kokeilet ens kerralla sitä väkisinsuutelua, se voisi tehdä neitoon aika lähtemättömän vaikutuksen.

Melko hiljasta että tommoseen uskaltautuis jos jo se että kävelee viereen ja sanoo moi on tekemätön paikka. Eikä ollu edes aivan vieras nainen, ainakaa mulle, sitä en tiedä olisko hän mua muistanu. Tangomarkkinoilla istuttiin terassilla samas pöydäs sanomatta sanaakaan. Sillon jo teki mieli sanoa jotain, mutta ei tullu mitään mieleen vaikka kuinka yritin ottaa neuvvoa antavaa. :höh:

Ei tuu mitää, hikoo vaan!

Melko hiljasta että tommoseen uskaltautuis jos jo se että kävelee viereen ja sanoo moi on tekemätön paikka. Eikä ollu edes aivan vieras nainen, ainakaa mulle, sitä en tiedä olisko hän mua muistanu. Tangomarkkinoilla istuttiin terassilla samas pöydäs sanomatta sanaakaan. Sillon jo teki mieli sanoa jotain, mutta ei tullu mitään mieleen vaikka kuinka yritin ottaa neuvvoa antavaa. :höh:

Ei tuu mitää, hikoo vaan!

Onha se hyvä kun kontrolli jollain tapaa pelaa ;)

Tänään kulki kyllä treenit aivan mahtavasti! Sekä pyöräilyt että salihommat ja näköjään kerkisin mukavasti vähän ennnen vesisadetta kotiinkin :D

Jumansussut, nyt vasta huomasin, että olet heittänyt User titleen matematiikan jalokiven. Ei ole ihan niin kauniina noin yksirivisenä, mutta menettelee :pano:

Jumansussut, nyt vasta huomasin, että olet heittänyt User titleen matematiikan jalokiven. Ei ole ihan niin kauniina noin yksirivisenä, mutta menettelee :pano:

Tuossa joku aika sitten sen vaihdoin. Valitettavasti joo ei saa ku yhelle riville, mutta tollee latex-koodinahan se on melkeen yhtä hieno. Toi ois muuten siisti ottaa tatuointina vaikka pohkeeseen. Jos siis joskus päätän tatuoinnin ottaa, niin tuossa olis kova ehdokas :D

Tuossa joku aika sitten sen vaihdoin. Valitettavasti joo ei saa ku yhelle riville, mutta tollee latex-koodinahan se on melkeen yhtä hieno. Toi ois muuten siisti ottaa tatuointina vaikka pohkeeseen. Jos siis joskus päätän tatuoinnin ottaa, niin tuossa olis kova ehdokas :D

Oho, olisi kyllä perhanan hieno tatuointi-idea jätkälle.

Arvelinkin etten tajua asiasta mitään. Olin siis oikeassa koko ajan. Örgh

Back
Ylös Bottom