Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinasin laittaa enemmänkin, mutta joku ois kuitenki valittanu, että selain kaatuu, ku on liikaa videoita sivulla... :D :D Kohtahan se on taas viikonloppu, niin laitellaan sitten taas lissää.
Minä! Minä valitan jos on liikaa videoita samalla sivulla :D Meinaa sulaa koko läppäri pöydän alle ku avaa esim salimusaa ketjun.

:D No minä nyt laitan vielä muutaman... Toivottavasti joku tykkää ja jos ei tykkää niin toivottavasti ei kovin paljon vihaakkaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Seittemäksi viikoksi hyvää viihdykettä! On sunnuntaillekki joku tarkotus.

Nukkumaan ja huomenna töihin lepäämään. Oli turhan rankka viikonloppu!

^lol

Oli tänään muuten helvetin hyvät treenit. Oon nyt innostunu pudotussarjoista mut oon jo tottunu niihin ja pitäs kohta keksiä uutta vaihtelua.
Tänään keksin vuosituhannen treeni-innovaation, yhdistin glute ham raisen ja voimapyörän. Toimii :D

On tuo Storm Large vaan melko emäntä laulajaksi. Amaaaaaado miooo! (sitä paitsi sillä näkyy nännit, hoo)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sain inspiraation. Luovuutta ei voi estää:D Mutta ainakin mun työkaverit on huomenna iloisia tästä:D

c90a1204.jpg

ps. se on omenapiirakka, että jos sitä ei näe kuvasta:lol2:

Omenaakos siellä pilkistää? Ai herrrrkkkkku!!

Joo, omenaa, ja siinä on sellainen kaurahiutalehässäkkä päällä, superhyvää:D

Kello näköjään rientää ja pomppii puoli tuntia kerrallaan. :wtf:

Back
Ylös Bottom